וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מאוכזבת מקצב צבירת הנקודות: "צריך לנצח בכוח"

19.9.2021 / 10:19

המלאבסים סיימו ב-1:1 שלישי ברציפות, וגם עוואד שכבש מבין: "חייבים לנצל הזדמנויות, הייתי צריך להבקיע לפחות עוד שער אחד". בלוריאן ואולסק בספק למכבי חיפה

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

אכזבה גדולה במכבי פתח תקוה בעקבות ה-1:1 אמש (שבת) עם הפועל תל אביב. זה היה משחק שלישי ברציפות מתחילת העונה שהמלאבסים מסיימים בתיקו עם אותה תוצאה, ובמועדון מאוכזבים מאוד מקצב צבירת הנקודות ומ-33 אחוזי הצלחה בלבד עד כה. "יש משחקים שצריך לנצח בכוח, ואתמול זה היה משחק כזה, חבל על הנקודות שפספסנו", אמר גורם במועדון.

פתח תקוה חסרה אמש את הבלם הצעיר אור בלוריאן ששבר את אפו ועשוי לחזור לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה במחזור הבא. בלוריאן ינסה להתאמן במהלך השבוע הקרוב וייתכן שיעשה זאת עם מסיכת מגן מיוחדת שתותאם לפרצופו, כדי לשמור על אפו שנמצא בשלבי איחוי והחלמה. שחקן נוסף שנמצא בספק לחיפה הוא ניקו אולסק שסובל ממתיחה בשריר הרגל.

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון. אודי ציטיאט
עוד תיקו. גיא לוזון מתוסכל/אודי ציטיאט

המאמן גיא לוזון סיכם בסיום: "בחצי הראשון אירוע רדף אירוע, אנחנו אלה שהגיעו למצבים המסוכנים. במחצית השנייה זה היה משחק פחות טוב שהתנהל רובו במרכז השדה וחבל שלא ניצלנו את ההזדמנויות שהגענו אליהן. בסופו של דבר תוצאת המשחק משקפת וזה היה תיקו עם יתרון לנו".

החלוץ מוחמד עוואד שכבש את שער היתרון, קיבל מחמאות על משחקו וכן על העובדה שהצליח להתאקלם במהירות, אחרי שהגיע לקבוצה לקראת סיום חלון ההעברות. "במשחקים הבאים נצטרך להיות יותר מרוכזים מול השער ולהבקיע וגם מרוכזים בהגנה ולא לספוג", אמר עוואד בסיום. "אנחנו מגיעים למצבים וצריכים לנצל את זה יותר. גם אני באופן אישי, הייתי חייב להבקיע לפחות עוד אחד, מקווה שנעשה את זה כבר במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully