וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל נגד כוכבי ההווה: "עצלנים, שונא את העידן הזה"

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 11:00

הסנטר האגדי ביקר את הנטייה של שחקני ה-NBA כיום להקים סופרטים כדי להיאבק על האליפות: "אני רציתי לנצח את אלה שבעטו לי בישבן"

שחקנים ב-NBA נתפסו במסיבת חשפניות/יוטיוב

כבר יותר מעשור שהקבוצות המתחרות על אליפות ה-NBA מבוססות בדרך כלל על חיבור בין שניים או שלושה כוכבים בכירים לפחות - טרנד שהוליד את המונח "סופרטים". המגמה הזו רק התחזקה בעונות האחרונות והפכה שחקנים כמו דמיאן לילארד למעין חיות נדירות, אבל יש גם מי שזוכר איך הליגה נראתה פעם. למשל שאקיל אוניל, שזכה בארבע אליפויות בין 2000 ל-2006. שלשום (שישי) הסנטר לשעבר התארח בפודקאסט "ביג שוט בוב" של רוברט הורי ויצא נגד כוכבי ההווה שבוחרים בדרך הקלה.

שאקיל שחקן NBA לשעבר. Kevork Djansezian, GettyImages
סופרטים? זה לא בשבילו. שאקיל אוניל/GettyImages, Kevork Djansezian

"האמת היא שאני שונא את העידן הזה. אנחנו ראינו את העידן שהיה לפנינו, וכולנו התחרינו. שחקנים נהיו ממש עצלנים ו'חמודים' והם רוצים שחבר'ה כמוני וכמו ביג שוט בוב יפגינו כבוד כלפיהם", אמר אוניל, שאמנם זכה ברוב הטבעות שלו ביחד עם קובי בראיינט, אך לא היה אחראי להחלטה לצוות ביניהם.

שאקיל המשיך: "תאמינו לי, אם הייתי חושב שזה בסדר לחבור ליוסטון אחרי שהם בעטו לי בישבן ב-1995, הייתי הולך ומשחק לצד האקים אולג'וואן... הייתי הולך לשחק עם טים דאנקן ודיוויד רובינסון. אבל זה היה 'לא'. אני מלקק את הפצעים שלי ורוצה לנצח את החבר'ה האלה, וזה מה שעשינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully