וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום ראשון? נוף הגליל לא מסתנוורת: "המטרה היא הישארות בליגה"

פתיחת העונה החלומית של העולה החדשה לא מסיטה אותה מהיעד. שוקרני: "צריך לשמור על צניעות". גוטי צפוי להיכלל בסגל לקרית שמונה

תקציר: הפועל נוף הגליל - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט 1

בהפועל נוף הגליל מתמוגגים מנחת מפתיחת העונה המפתיעה שמציגה הקבוצה. הצפוניים ניצחו אמש (שבת) 0:2 את מ.ס.אשדוד ורשמו ניצחון ליגה שני ברציפות, ואחרי שלושה משחקי ליגה הם עדיין לא הפסד וניצבים בגאון בראשות הטבלה. שחקני הקבוצה חגגו ורקדו שעה ארוכה בחדר ההלבשה עם סיום המשחק, והמאמן ירון הוכנבוים קיבל הרבה מחמאות על איך שקבוצתו נראתה על כר הדשא, כשהחלק האחורי שוב מצטיין ולא סופג שער ובחלק הקדמי מסתמן שקיזיטו, קוון פרייטר וסתיו נחמני, עוד יעשו כאב ראש חיובי למאמן בבחירת הרכב.

בר כהן שהגיע עם סיום חלון ההעברות ממכבי תל אביב, ערך הופעת בכורה במדי הקבוצה ושער שכבש נפסל בטענת נבדל. כהן אמר בסיום: "אין מה לעשות, השופט החליט שהיה אופסייד וצריך לכבד אותו. אני שם את זה בצד ומתרכז כרגע כבר במשחק הבא, שהוא לא פחות חשוב".

שחקן הפועל נוף הגליל קוון פרייטר חוגג שער עם רועי שוקרני. לילך וייס רוזנברג
כאב ראש חיובי להוכנבוים. קיזיטו חוגג/לילך וייס רוזנברג

על ההתאקלמות שלו בקבוצה אמר הקשר: "וואו, אני חייב לציין שהגעתי למקום שהוא כמו משפחה. גם השחקנים וגם האוהדים קיבלו אותי מאוד יפה ואני אסיר תודה להם על כך. אני מקווה שאמשיך לתת יכולות טובות על המגרש, כדי לשמח אותם בחזרה".

רועי שוקרני הוסיף: "המטרות שלנו הן להישאר בליגה. אנחנו רק בתחילת הדרך ויש לנו עונה ארוכה, ממשיכים לעבוד קשה בצניעות וכרגע זאת המטרה שלנו. אנחנו עושים פתיחת עונה חלומית אבל לא מסתנוורים. יודעים שהליגה ארוכה וקשה ואנחנו רק בתחילת הדרך".

הבלם הברזילאי גוטי חזר להתאמן עם הקבוצה לאחר שהחלים מפריקת כתף והוא צפוי להיכלל לראשונה העונה בסגל במשחק הקרוב בחוץ נגד עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully