וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מנצ'סטר סיטי שוב לא מילאו את האצטדיון, הפעם פפ התנצל

אחרי שהתחנן בפני הקהל להגיע למשחק, מאמן סיטי הודה שהוא "מרגיש אשם" עבור אלה שהגיעו ל-0:0 מול סאות'המפטון. בליברפול, מנגד, יש סיבות לאופטימיות

תקציר: כל שערי המחזור בפרמיירליג ממשחקי שבת, 19 בספטמבר/ספורט1

פפ גווארדיולה הודה שהוא "מרגיש קצת אשם" עבור אוהדי מנצ'סטר סיטי, אחרי שהקבוצה אכזבה ב-0:0 הביתי מול סאות'המפטון - ימים ספורים אחרי שמאמן האלופה ממש התחנן בפני האוהדים שיבואו למשחק הליגה. אצטדיון האיתיחאד היה כמעט מלא למשחק הליגה, כפי שגווארדיולה ביקש השבוע אחרי הניצחון 3:6 על ר.ב לייפציג בליגת האלופות, כשטען שהוא חושש ששחקניו יהיו עייפים ושהם חייבים את התמיכה. אבל הקהל בא, הקבוצה פחות.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
העליב חלק מהאוהדים. פפ/רויטרס
תקציר: מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון 0:0/ספורט1

"תמיד כשהמשחק לא טוב אני מרגיש רע עבורם", אמר פפ בסיום, "הם באים לראות שואו, לראות משחק, וכשזה לא קורה אני מרגיש קצת אשם כי לא שיחקנו טוב". הבקשה של גווארדיולה והפנייה שלו לאוהדים עוררה מחלוקת ביציעי סיטי, כשרבים טענו שהם מרגישים לא מוערכים ונעלבו מהדברים. פפ טען אתמול ש"לא אמרתי משהו שהוא טעות אחרי לייפציג, אמרתי רק שאחרי משחק מאוד קשה נצטרך תמיכה של האוהדים לקראת עוד משחק מאוד קשה.. לא התלוננתי על מי שבא ומי שלא בא. אני אסיר תודה גם אם באים 100 איש". אתמול למשחק באו 52,698 צופים (עדיין כ-3,000 פחות מהקיבולת המקסימלית), לעומת 38,062 צופים "בלבד" שראו את ה-3:6 על הגרמנים.

על החלטות השיפוט שהכריעו את המשחק - פנדל והרחקה לחובת סיטי שבוטלו, ושער לטובת סיטי שנפסל ובוטל, גווארדיולה רק אמר: "לא ראיתי את התקרית".

תקציר: ליברפול - קריסטל פאלאס 0:3/ספורט1

מי שנמצאת בפסגה, לפחות זמנית, היא ליברפול, שאחרי ה-2:3 על מילאן המשיכה להרשים עם 0:3 על קריסטל פאלאס. סאדיו מאנה כבש את שערו ה-100 במועדון, ויורגן קלופ החמיא לו: "אני מאושר עבורו, זה הישג נהדר, שהשיגו אותו רק 18 שחקנים בתולדות המועדון". קלופ אמר בסיום ש"אמרתי לבחורים שזה ה-0:3 שנלחמו עליו הכי קשה שראיתי, היינו חייבים לתת את כל מה שיש לנו". על איברהימה קונאטה, שערך בכורה מבטיחה, אמר המאמן: "זה עוד כלום, נראה ממנו עוד הרבה, כי הוא חיה אמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully