וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הגיע לנו להפסיד". חשש למתיחה ברצועה הצידית לאבו פאני

עודכן לאחרונה: 18.9.2021 / 23:37

אכזבה במכבי חיפה אחרי ההפסד בבלומפילד. המאמן על המאזן נגד מכבי תל אביב: "אני מוכן לקחת כל שנה אליפות ולא לנצח אותה". הקשר נפצע, הוחלף בדקה ה-30 ויעבור סדרת בדיקות

תקציר: שני השערים של מכבי תל אביב ומכבי חיפה במחצית הראשונה (1:1)/ספורט1

ערב מלא בציפיות, הסתיים הערב (שבת) באכזבה גדולה עבור מכבי חיפה. הירוקים הפסידו 2:1 למכבי תל אביב במחזור השלישי והם סופרים כבר 18 משחקים ברציפות ללא ניצחון ליגה על היריבה המרה מקרית שלום. האלופה דווקא חזרה מפיגור 1:0 מוקדם, אבל לא הצליחה לבצע מהפך ושער של סטיפה פריצה בדקה ה-60 קבע את תוצאת הסיום. שחקני מכבי חיפה התלוננו בסיום למשקיף ולשופט שלאורך כל המשחק נזרקו לעברם חפצים בכוונה לפגוע בהם.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
רצה לבצע חילוף, אבל לא הספיק לפני הספיגה השנייה. בכר/דני מרון

ברק בכר סיכם: "היינו פחות טובים, בטח במחצית השנייה. בדקות האחרונות של החצי הראשון וברבע השעה הראשונה של החצי השני, היה בלגן ולא היה לנו אמצע. רציתי לעשות חילופים כי השער של מכבי תל אביב היה באוויר, אבל לצערי הוא קרה כשהתכוננו לעשות חילוף".

בכר המשיך: "לא היינו פייבוריטים, שיחקנו שווים מול שווים מול קבוצה מצוינת שהייתה היום יותר טובה. לא היינו מספיק טובים בשביל לנצח הערב והגיע לנו להפסיד. חזרנו יפה מאוד למשחק אחרי הספיגה המוקדמת, שלטנו, לחצנו עד הדקה ה-40 היינו שווים מהפך. אבל לחצי השני לא עלינו טוב והיינו רכים. עומס? אין תירוצים".

על כך שמכבי חיפה לא ניצחה את מכבי תל אביב בליגה מאז 2016: "אני מוכן לקחת כל שנה אליפות ולא לנצח את מכבי תל אביב. הפסדנו, זה כואב, מאכזב. הקהל נתן הצגה ואכזבנו אותו, אבל נצטרף לצ'פר אותו כבר במשחק הבא".

עוד בוואלה!

הרצף שלה נשמר: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה
מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה הפצוע מורד על אלונקה. דני מרון
חשש למתיחה ברצועה הצידית. אבו פאני/דני מרון

ההפסד לא היה החדשה הרעה היחידה של מכבי חיפה. אם לא מספיקה ההיעדרות של נטע לביא, שסובל מכאבים אחרי שכבר חזר מפציעה ולא נכלל בסגל למשחק מול מכבי תל אביב, האלופה נותרה מודאגת הערב בעקבות פציעתו של מוחמד אבו פאני. הקשר הנמרץ, שרק ביום חמישי חתם על חוזה חדש עד 2026, סובב את הברך בדקה ה-30 בבלומפילד ונאלץ לצאת. החשש הראשוני הוא שמדובר מתיחה ברצועה הצידית למוחמד אבו פאני, שביום ראשון יעבור בדיקות מקיפות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully