וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "היה קשה מאוד", מימר: "הוכחנו שיכולים לעמוד מולם"

עודכן לאחרונה: 18.9.2021 / 23:46

מאמן באר שבע פרגן לסכנין אחרי ה-0:0: "קבוצה מאוד מסוכנת ומאוד מאומנת". על רוקאביציה: "הוא לא שיחק הרבה מאוד זמן". מימר: "שיחקנו מול קבוצה עם תקציב פי 4 משלנו"

בני סכנין והפועל באר שבע נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 במשחק שנערך ביניהן באצטדיון דוחא. אחרי פארסה גדולה ועיכוב של שעה ורבע בגלל השלטים באצטדיון וצו המשטרה, שתי הקבוצות התקשו לייצר כדורגל ראוי במחצית הראשונה. גם המחצית השנייה לא סיפקה מצבים עד שניקיטה רוקאביציה נכנס לכר הדשא. רוני לוי הכניס את האוסטרלי לבכורה וזה היה קרוב מאוד להכריע את המשחק. בדקה ה-91 הוא נגח מצוין אחרי הרמה של אנסה, אבל קנדיל הציל. בדקה ה-94 הוא נותר חופשי לגמרי ברחבה לכדור קרן, אבל בעט רע החוצה.

ניקיטה רוקאביציה עם יוג'ין אנסה הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
כמה שהוא היה קרוב. רוקאביציה/מאור אלקסלסי

רוני לוי התייחס לפארסת השלטים לפני המשחק: "היה לא נעים, עיכבו אותנו על הכביש בידיעה שמבטלים את המשחק. אנחנו עושים את מה שמוטל עלינו כדי להתרכז במשחק עצמו. צריך להתנתק מהכול".

על המשחק עצמו: "זה משחק קשה מאוד מול קבוצה חזקה מאוד, היו דקות פחות טובות שפחות היינו דומיננטיים. מבחינה טקטית סכנין מאוד מסוכנת. ככל שהמשחק התקדם נכנסנו טוב יותר למשחק".

על רוקאביציה: רציתי לשתף אותו יותר, אבל הוא לא שיחק הרבה מאוד זמן. מקווה שהוא ייכנס לעניינים כמה שיותר מהר".

מרואן קבהא, ששיחק מול האקסית: "האמת שהתרגשתי בהתחלה, אבל אחרי שנכנסנו למשחק השתחררתי. כל אחד רוצה לנצח, ולא משנה את מי". על היכולת של סכנין: "ניסינו לתקוף, רצינו לנצח. יש אמונה שסכנין השנה קבוצה טובה

שרון מימר מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
יכול להיות מרוצה מהנקודה. שרון מימר/מאור אלקסלסי

שרון מימר אמר בסיום: "סך הכל הנקודה טובה, מול קבוצה טובה ואיכותית עם תקציב פי 4 משלנו. אנחנו אחרי רצף מול הקבוצות הכי חזקות בליגה, והוכחנו שאנחנו קבוצה טובה ושאנחנו יוכלים לעמוד מולן. עכשיו מתחיל רצף אחר, ונימדד מול היריבות שבבדרג השני, זה המבחן שלנו, נעבוד כדי להחדיר בשחקנים לבוא באותן אנרגיות, גם מול קבוצות מהלבל השני".

על הפארסה שלפני המשחק: "לא ידעתי בכלל מה קורה. שתי הקבוצות לא עשו הכנה אידיאלית, אבל נתנו משחק טוב והקהל נהנה. כשהגעתי לסכנין דמיינתי על זה, על אצטדיון דוחא מלא, ואני מקווה שנתן לאוהדי שלנו עוד סיבות לשמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully