וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ברצלונה תנסה לצרף את ראחים סטרלינג בינואר"

ה"ספורט" הקטאלני טוען כי לאחר שניסתה להחתים את האנגלי בקיץ, הבלאוגרנה תחדש עימו את המגעים כדי להביאו לקאמפ נואו, בתקווה שהדעיכה במעמדו במנצ'סטר סיטי תגרום לו לרצות לעזוב

תקציר: לסטר סיטי - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט 1

האם ברצלונה בדרך לרכש נוצץ על אף המצב הכלכלי הרעוע? ב"ספורט" הקטאלני מדווחים כי ברצלונה תחדש את המגעים שהחלו בקיץ כדי לצרף בינואר את ראחים סטרלינג ממנצ'סטר סיטי, שם מעמדו דעך.

בדיווח נטען כי האחראי למחלקת הכדורגל במועדון, מתאו אלמני, הגיע כבר בקיץ למנצ'סטר כדי לנהל משא ומתן עבור שחקן נבחרת אנגליה. בצל הבעיות הכלכליות של הבלאוגרנה, המתווה שהוצא היה עסקת השאלה או טרייד, כאשר השמות שהיו מועמדים לעשות את הדרך ההפוכה אם עוסמן דמבלה, סרג'י רוברטו ואנטואן גריזמן, שכידוע הספיק מאז לעבור לאתלטיקו מדריד.

ראחים סטרלינג קשר נבחרת אנגליה. Michael Regan, GettyImages
יעבור לברצלונה? ראחים סטרלינג בנבחרת אנגליה/GettyImages, Michael Regan

ההתעניינות של ברצלונה בסטרלינג לא דעכה, בינואר היא תנסה פעם נוספת להנחיתו בקטאלוניה. אחרי הקיצוצים של סרחיו בוסקטס, ג'ורדי אלבה וג'רארד פיקה, לברצלונה יש קצת יותר כסף לרכישות.

כאמור, שחקן הכנף האנגלי חווה פגיעה במעמדו, כאשר עד כה העונה הוא פתח בהרכב פעם אחת בלבד. מאז שפפ גווארדיולה עבר למערך נטול חלוץ טבעי, שחקנים כמו פיל פודן ופראן טורס תפסו את מקומו של האנגלי בהרכב הסיטיזנס. כעת, כאשר כבר יש קבוצה שמעוניינת לצרף, נותר לחכות לאישור של השחקן, של המאמן ושל המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully