וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'אנס האחרון? אייזאה תומאס הוזמן להתאמן עם גולדן סטייט

עודכן לאחרונה: 18.9.2021 / 9:07

הגארד שמחפש את דרכו חזרה לליגה יקווה להרשים ולקבל חוזה מהווריורס. פילדפיה לא מוכנה לקלוט את לאב בטרייד אפשרי על סימונס ומעדיפה לצרף את רוביו. גורדון בדרך החוצה מיוסטון, מאיו לקאזאן?

אייזאה תומאס ממשיך לחפש את דרכו חזרה ל-NBA, וימים ספורים אחרי שהכחיש מעבר אפשרי ליורוליג ולצסק"א מוסקבה, ייתכן כי הסירוב למעצמה הרוסית עשוי להשתלם. על פי דיווח בארצות הברית, הגארד בן ה-32 קיבל הזמנה להתאמן עם גולדן סטייט ווריורס בשבוע הבא. הווריורס מחפשים למלא את המקום האחרון בסגל בגארד שיוכל לספק קליעה מהספסל, בעיקר בדקות בהן כוכב הקבוצה, סטפן קרי, לא משחק.

תומאס, שנבחר פעמיים לאולסטאר שכיכב במדי בוסטון סלטיקס, הועבר בטרייד על ידי הירוקים לקליבלנד בקיץ 2017 ומאז התקשה למצוא בית קבוע בליגה, בעיקר בשל פציעה טורדנית בירך. אחרי קדנציה קצרה בקבאלירס, תומאס הספיק לשחק גם בלוס אנג'לס לייקרס, דנבר נאגטס, וושינגטון וויזארדס וניו אורלינס פליקנס. תומאס ניסה את מזלו הקיץ בטורנירים המיועדים למקצוענים וחובבים כאחד, ולאחר שקלע 81 נקודות במשחק הוא העלה סרטון לרשתות החברתיות בו הוא מביעה ייאוש מכך שאינו מצליח למצוא חוזה בליגה: "הם ויתרו עליי".

עוד ברחבי הליגה, פילדלפיה ממשיכה בחיפושים אחר טרייד עבור בן סימונס, אך היא מתעקשת להשיג בתמורה שחקן בקליבר של אולסטאר, ולא תעביר את האוסטרלי רק כדי "להיפטר" ממנו. קבוצה שהוזכרה כמועמדת אפשרית לצרף את סימונס היא קליבלנד קבאלירס, שהייתה מעוניינת במסגרת העסקה להעביר את חוזהו הכבד של קווין לאב, שמתקשה בשנים האחרונות לשחזר את היכולות שגרמו לו להיבחר חמש פעמים למשחק האולסטאר.

עם זאת, סם אמיקו מדווח כי הסיקסרס לא רוצים לקלוט את החוזה של הפורוורד הוותיק בעסקה אפשרית, אלא יעדיפו לקחת על עצמם את חוזהו של ריקי רוביו, שירוויח העונה 17.8 מיליון דולר ויהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא. בינתיים, סימונס ממשיך להבהיר לקבוצתו כי לא יגיע למחנה האימונים, ונראה כי היחסים בין הצדדים ימשיכו להתנהל בטונים צורמים עד שיימצא הטרייד הנכון.

קווין לאב, בן סימונס. Mitchell Leff, GettyImages
יעברו אחד תמורת השני? לא כל כך מהר. לאב וסימונס/GettyImages, Mitchell Leff

שחקן נוסף שעשוי לעבור קבוצה בקרוב הוא אריק גורדון מיוסטון רוקטס. הטקסנים נמצאים בתהליך בנייה מחדש, ומדובר בסיטאוציה שפחות מתאימה לרכז הוותיק, שבשנים האחרונות היה חלק חשוב בקבוצה שרצה לאליפות. גורדון אמנם לא ביקש מהרוקטס לא לעבור על פי דיווחים, אך הוא פתוח לעבור בטרייד לקבוצה ב"סיטואציה עדיפה".

אנתוני דייויס מול אריק גורדון, יוסטו רוקטס מול לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
בדרך לתחנה חדשה? אריק גורדן מול אנתוני דייוויס/GettyImages

הבחירה השלישית בדראפט 2008, או ג'יי מאיו, נמצא בדרכו לאוניקס קאזאן. הגארד שיחק שמונה עונות בליגה במדי ממפיס גריזליס, דאלאס מאבריקס ומילווקי באקס, אך ב-2016 הושעה לשנתיים עקב הפרת נהלי השימוש בסמים של הליגה. עם זאת, מאיו לא הצליח לחזור לליגה גם לאחר סיומה של ההשעייה, ומאז הוא שיחק בעיקר במזרח הרחוק. כעת, הוא צפוי להצטרף לקבוצה הרוסית שתשחק בעונה הקרובה ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully