וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה יצא מטיפול נמרץ: "מתאושש בצורה טובה"

עודכן לאחרונה: 18.9.2021 / 6:46

אחרי שאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בברזיל, מצבו של שחקן העבר האגדי שעבר ניתוח להסרת גידול לפני כחודש התייצב. בתו התרגשה: "מודים לכולם על התמיכה והאיחולים החמים, זה לא מובן מאליו"

תקציר: ברזיל - פרו 0:2/ספורט1

ימים ספורים לאחר ששוחרר מבית החולים, פלה אושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית חולים אלברט איינשטיין בסאו פאולו, אך במהלך הלילה (בין שישי לשבת) מצבו השתפר והוא יצא מטיפול נמרץ.

"הוא מתאושש בצורה טובה", כתבה ביתו שנמצאת לידו. "הוא במצב יציב ונראה שהוא יהיה בסדר. אתמול, כשהגענו לבית החולים, הוא אמנם לקח צעד אחורה אבל היום כבר עשה שני צעדים קדימה וזה משמח אותנו. אני מודה לכולם על התמיכה והאיחולים החמים, זה לא מובן מאליו".

הפוסט של בתו של פלה

הברזילאי, שמתקשה ללכת בכוחות עצמו, התלוצץ בעת שחרורו האחרון מבית החולים ורשם ברשתות החברתיות: "אני מוכן ל-90 דקות ולהארכה. חבריי, ההודעה הזו היא לכל אחד מכם. אל תחשבו לדקה שלא קראתי את אלפי ההודעות שקיבלתי. תודה לכל אחד מכם, שמקדישים יום אחד מחייכם כדי לשלוח לי אנרגיה חיובית".

פלה בן ה-80 נחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות המשחק, כאשר בראש רשימת ההישגים שלו ניתן למצוא שלוש זכיות בגביע העולם (1970,1962,1958). נכון להיום, פלה הוא מלך השערים בכל הזמנים של הסלסאו עם 77 כיבושים, כאשר במקום השני נמצא ניימאר עם 69 שערים.

  • עוד באותו נושא:
  • פלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully