וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכיפה משטרתית מוגברת בבלומפילד מחשש להפרת הנחיות הקורונה

עודכן לאחרונה: 17.9.2021 / 19:42

שיחות בין משרד התרבות והספורט, מנהלת הליגות והמשרד לביטחון פנים לקראת המשחק המרכזי שאמור לקבץ כ-30 אלף צופים. עדיין קיים חשש מהגבלות שיטיל משרד הבריאות, שלא זנח את רצונו לראות מגבלת קהל ביציעים

תקציר: מכבי תל אביב - אלשקרט 1:4/ספורט 1

אכיפה משטרתית מוגברת מחר (שבת, 20:30) במשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. בשעות האחרונות התקיימו שיחות בין ראש מטה משרד התרבות והספורט, גיא גוטמן, לבין מקבילו במשרד לביטחון פנים, כאשר יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, מעורב אף הוא.

מטרת השלושה שמייצגים את שלושת הגופים הגדולים שאמורים להמשיך ולאפשר קיום משחקים עם קהל היא למנוע בכל דרך מחר באצטדיון בלומפילד מראות של אלפי אוהדים ללא מסיכות ביציעים, וזאת בניגוד להנחיות משרד הבריאות.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המנהלת קראה לאוהדים להישמע להנחיות. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

יש לציין כי משרד הבריאות עדיין לא הסביר את האיום שלו להגביל את כמות האוהדים במגרשי הספורט, ובתוכם אצטדיוני הכדורגל, וכדי שההגבלה הזו לא תיכנס לתוקף, מבינים במשרד התרבות והספורט, מנהלת הליגות ובמשרד לביטחון פנים שיש להילחם במיוחד מחר, במשחק המרכזי שיקבץ אליו קרוב ל-30 אלף צופים, בהפרות קורונה שונות ובתוכן נושא עטיית המסכות.

במנהלת הליגות פנו הערב שוב לקהל כדי שיתנהג על פי החוקים ולא ימתח את החבל שעלול להיקרע. מעבר להימצאות שוטרים רבים מחוץ לבלומפילד וכן ביציעים עצמם, המשטרה גם תפעיל כמות גדולה של שוטרים סמויים ויימסרו דוחות למפרי הסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully