וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי נתניה: הרמן בספק, מחיאס בכוננות כמגן ימני

הבלם החדש עשוי לערוך בכורה כמגן, ינקוביץ': "לא ניתן לאף אחד להגיע לטדי ולקחת נקודות". קארצב עשוי לפתוח אצל האורחת (א', 20:15, ספורט2)

מחזור 3הסתיים19/09/2021
בית"ר ירושלים
  • בואצ'י (78)
1:1
  • (21) גנדלמן
מכבי נתניה
תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים

אחרי הניצחון הגדול בדרבי והשמירה על אביאל זרגרי, בית"ר ירושלים מגיעה עם ביטחון רב למשחק מחר (ראשון, 20:15, ספורט2) מול מכבי נתניה. ארווין קומאן הזהיר את שחקניו ממשחק המעברים של נתניה ומהסכנה מול שחקני החלק הקדמי, אך אמר להם במהלך השבוע: "אנחנו צריכים המשכיות, לשמור על יציבות של היכולת הטובה מהמשחק האחרון. זה מה שעושה קבוצה לטובה, לא משחק אחד". רועי הרמן בספק ויעבור מבחן כשירות לפני המשחק. אם לא יהיה כשיר, הבלם החדש ג'וסואה מחיאס יערוך את הבכורה שלו דווקא כמגן ימני.

המאמן ארווין קומאן אמר לקראת המשחק: "בדרבי הייתה אווירה נהדרת שעזרה לשחקנים. שמחנו מאוד שיכולנו להעניק לאוהדים ניצחון. מחר מצפה משחק חדש ובכדורגל אתה טוב כמו המשחק האחרון שלך. נצטרך להראות שוב את אותה גישה כמו ביום שני. נתניה הפסידה במחזור הקודם ותגיע במוטיבציה גבוהה ונצטרך להראות את האנרגיות שלנו".

מרקו ינקוביץ' הוסיף: "זו הפעם הראשונה שראיתי את הקהל בכמויות האלה וזה היה מדהים. אתה מרגיש כמו שחקן אמיתי באווירה כזו. הקהל הוא השחקן ה-12 שלנו והוא עזר לנו מאוד. היה נחמד וחגגנו, אבל הדרבי מאחורינו ויש עונה ארוכה. אנחנו צריכים להתכונן למשחק קשה מול נתניה ומגיעים לנצח בבית שלנו. לא ניתן לאף אחד להגיע לטדי ולקחת נקודות".

בוריס אנו שחקן מכבי נתניה לפני מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הקהל הוא השחקן ה-12". מרקו ינקוביץ' מול בוריס אנו בגביע הטוטו/ברני ארדוב

מכבי נתניה

מכבי נתניה תפגוש מחר (ראשון, 20:15, ספורט2) את בית"ר ירושלים אחרי שהובסה במחזור הקודם בביתה 3:1 על ידי הפועל נוף הגליל. המאמן ריימונד אטפלד שמקבל בשלב זה גיבוי מוחלט מהנהלת המועדון שוחח עם שחקניו במהלך השבוע האחרון ושם דגש בעיקר על משחק הלחץ שלא היה קיים בחלק הקדמי וחוסר הדינמיות של מספר שחקנים במרכז המגרש. המאמן ההולנדי גם התעכב על טעויות במשחק הגנה וביקש משחקניו לגלות הרבה יותר ריכוז ואחריות. אטפלד צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב הפותח, כאשר שי קונסטנטין וגם עדן קארצב מועמדים לפתוח ב-11.

"ההכנות שלנו למשחק מול בית"ר נפגעו מעט בשל החגים", אמר אטפלד. "אנחנו רוצים לחזור לעניינים אחרי המשחק מול נוף הגליל. לא הגענו למצבים ולא הבקענו שערים ואנחנו רוצים להשתפר כמובן".

המאמן התייחס ליריבה וכן לעובדה שקבוצתו כבר חזרה העונה עם נקודות מטדי: "בית"ר ירושלים מגיעה כמובן עם התלהבות למשחק, אחרי שהפסידה במשחק הראשון בליגה אבל ניצחה את הדרבי השבוע מול הפועל ירושלים. אנחנו חייבים לבוא להילחם, לתת את כל מה שיש ולא להרשות לעצמנו לקבל שערים קלים כמו שקיבלנו מול נוף הגליל, זה נושא שדיברנו איתו עם השחקנים. התאמנו מאוד חזק לקראת המשחק ואנחנו בטוחים שנגיע לירושלים לקחת את הנקודות. עשינו את זה לא מכבר בגביע הטוטו, אבל זה כמובן לא אומר שנעשה את זה שוב, כמו שהניצחון של בית"ר על הפועל ירושלים לא אומר שהיא תנצח שוב בבית. זה הולך להיות קרב ואנחנו מתכוננים אליו".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עדן קארצב שחקן מכבי נתניה לפני עודד צוקול שחקן הפועל נוף הגליל. ברני ארדוב
בתמונת ההרכב לבית"ר ירושלים. קארצב/ברני ארדוב

טריוויה

* בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפגשו 107 פעמים בליגה הראשונה. בית"ר מובילה 33:42 בניצחונות ועוד 32 משחקים נגמרו בתיקו.

* מכבי נתניה אמנם ניצחה 1:2 בטדי בגביע הטוטו לפני כחודש בזכות צמד של איגור זלאטנוביץ', אבל בליגה לא הצליחה לנצח את בית"ר במשחק חוץ מאז אפריל 2013, כשפיראס מוגרבי, יוסי שבחון ואחמד סבע הפכו ל-1:3 אחרי שער יתרון של אבי ריקן.

* אותו ניצחון הוא למעשה היחיד של נתניה ב-19 משחקי החוץ האחרונים מול בית"ר, לעומת 10 הפסדים ושמונה תוצאות תיקו.

* ארווין קומאן וריימונד אטפלד כבר אימנו זה מול זה בעבר במסגרת של ליגה. זה היה במרץ 2007, במסגרת הליגה ההולנדית, כאשר 1:1 מאוחר של פייר ואן הוידונק הציל לפיינורד של קומאן נקודה מול רודה של אטפלד.

* ב-1995/96, בעימות האחרון ביניהם כשחקנים, קומאן בישל שער ב-0:2 של כרונינגן על ויטסה. בינואר 1997 כבר אטפלד הצטרף לכרונינגן והשניים שיתפו פעולה במשך שנה וחצי.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: טדי
קהל: 6486

תוצאות השבת:

בני סכנין - הפועל באר שבע 0:0
הפועל נוף הגליל - מ.ס. אשדוד 0:2
מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 1:1
מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully