וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - הפועל ירושלים: "קיבלנו שיעור בדרבי"

העולה נותרה הקבוצה היחידה בליגת העל ללא שער, ומקווה לעשות את זה בנתניה. קורצקי: "זה המבחן האמיתי הראשון שלנו"

מחזור 3הסתיים19/09/2021
הפועל חדרה
    0
      הפועל ירושלים
      תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 2:2/ספורט1

      הפועל חדרה

      הפועל חדרה, שהפתיעה מאוד בשני מחזורי הפתיחה וסיימה בשתי תוצאות תיקו מול מכבי חיפה והפועל באר שבע, תארח מחר (ראשון, 19:00) את הפועל ירושלים ותנסה לרשום נצחון ליגה ראשון העונה. בחדרה היו מרוצים מאוד מהגישה של השחקנים בשני המשחקים הראשונים, אולם החשש הוא שהערב הקבוצה לא תגיע באותה רמת מוכנות, בשל היריבה שעומדת מנגד.

      "זה חד משמעית המבחן האמיתי שלנו. האתגר שלנו הוא להביא את השחקנים לאותה רמת מוכנות, כמו נגד חיפה ובאר שבע", אמר המאמן מנחם קורצקי לקראת המשחק. "אני חושב שהמשחק האחרון של הפועל ירושלים הוא לא אינדיקציה, למה שאנחנו הולכים לקבל, כי ראינו אותם בתחילת השנה לפני המשחק הזה, זו הייתה קבוצה שונה לחלוטין, קבוצה חזקה, טובה. נתכונן בהתאם, נביא את השחקנים הכי מוכנים שאפשר, זה משחק קשה וחשוב ונבוא לעשות הכל כדי לנצח את המשחק".

      מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. דני מרון
      בדרך לניצחון ראשון? קורצקי/דני מרון

      הפועל ירושלים

      אחרי התבוסה הכואבת בדרבי, הפועל ירושלים תחפש שער ראשון וניצחון ראשון במשחק החוץ מול הפועל חדרה באצטדיון בנתניה. המאמן זיו אריה אמר לקראת המשחק: "קיבלנו מכה ושיעור בדרבי, אבל אנחנו פה כדי ללמוד ולהשתפר. זה ממש רק תחילת המירוץ שלנו בליגת העל, אני מאמין בסגל שלי ומשוכנע שעוד נציג יכולת טובה כמו שראו מהפועל ירושלים בגביע הטוטו, ויותר מכך. מולנו יריבה עם פתיחת עונה נהדרת מבחינתה וזה יהיה משחק מסוג שטרם חווינו".

      גוני נאור הוסיף: "חווינו כמה ימים לא קלים אחרי הדרבי, חייב להודות שכולנו לקחנו ללב את ההפסד. ניצלנו את החג כדי להתאושש, אנחנו בטוחים בעצמנו ויודעים שאנחנו שווים יותר מזה. יש לנו אחריות להחזיר לקהל את הפנים השמחות ונקווה שזה יקרה כבר מחר".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

      בשיתוף כללית
      שחקן הפועל ירושלים גוני נאור. ברני ארדוב
      "כולנו לקחנו ללב את ההפסד בדרבי". גוני נאור/ברני ארדוב

      טריוויה

      * הפועל חדרה ניצחה בשני המפגשים האחרונים בעונת העלייה מהלאומית, אבל בעימות הראשון אז, בנובמבר 2017, הירושלמים שנקראו עוד הפועל קטמון ניצחו 0:3 בחוץ. דיא לבאבידי הוא השריד היחיד מההרכבים, מנשה זלקה שותף כמחליף.

      * חדרה פתחה את העונה עם שתי תוצאות תיקו מחמיאות מול מכבי חיפה והפועל באר שבע, וסך הכול הפסידה רק פעמיים ב-18 משחקי הליגה בעידן מנחם קורצקי, שצבר מאז מינויו 36 נקודות מ-54 אפשריות.

      * הפעם היחידה שהיו לחדרה שלוש תוצאות תיקו רצופות מאז שובה לליגה הבכירה: אוקטובר-נובמבר 2019.

      * הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה שעדיין לא כבשה העונה בליגת העל. זה מצטרף לשני המחזורים האחרונים בעונת הירידה לפני 21 שנה, כך שהשער האחרון שלה בליגה הבכירה שייך לרונן שוויג בהפסד הביתי 2:1 למכבי הרצליה ב-5 במאי 2000.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אוהד אסולין
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 901

      תוצאות השבת:

      בני סכנין - הפועל באר שבע 0:0
      הפועל נוף הגליל - מ.ס. אשדוד 0:2
      מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 1:1
      מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:2

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully