וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדלי קוואס: "דיא סבע אמר לי, 'תחתום, מושלם במכבי תל אביב'"

17.9.2021 / 13:22

הקשר סיפר על ההתייעצויות עם סבע והאסלביינק לפני החתימה: "השתכנעתי כי אני יודע שתהיה לי את הבמה להראות מה אני מסוגל". יאניוטיס חתם באטרומיטוס היוונית

תקציר: מכבי תל אביב - אלשקרט 1:4/ספורט 1

ברנדלי קוואס מתחיל להתאקלם במכבי תל אביב. קשר נבחרת קורסאו בן ה-28 הספיק לערוך הופעת בכורה במדים הצהובים-כחולים במשחק מול אלשקרט ביום שלישי, הראה כמה ניצוצות וגם היה מעורב במהלך שהוביל לשער הרביעי של הקבוצה, אבל כבר מחר מצפה לו אתגר גדול, כשהקבוצה תארח את מכבי חיפה. לקראת המשחק, העניק קוואס ריאיון ראשון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב.

"מהרגע שהגעתי הרגשתי קבלת פנים מה. קיבלו אותי יפה ואני מאוד שמח על כך", סיפר קוואס, והודה כי לדיא סבע ששיחק איתו באל נסאר ולנייג'ל האסלביינק שמכיר אותו היטב, היה חלק בשכנוע שלו לעבור לישראל. "זה נחמד כי שני חברים שלי שיחקו פה, נייג'ל האסלביינק שיחק בבאר שבע ודיא סבע שיחק באל נסאר. מיד כשהתחילו המגעים למכבי לביני שלחתי לדיא הודעה והוא כתב לי: 'אחי, פשוט תלך. מושלם שם. מאוד נחמד'. הוא נתן לי תחושה טובה אז הרגשתי טוב עם המעבר".

ברנדלי קובאס, מכבי תל אביב. דני מרון
התרגש מקבלת הפנים. קוואס/דני מרון

קוואס הוסיף: "למועדון יש היסטוריה ענפה. צפיתי בקבוצה מפעם לפעם בליגה האירופית, היא תמיד מתחרה על אליפויות וגם הקונפרנס ליג הוא מפעל גדול. בשביל זו במה גדולה לראות את מה שאני מסוגל לעשות. זו הייתה סיבה עיקרית לכך שהגעתי. המועדון נתן לי ביטחון לגבי זה".

עוד בוואלה!

אני לא מוותר: ואן לוון מאמין יותר מכולם במכבי תל אביב שלו

לכתבה המלאה
שוער מכבי תל אביב אנדראס יאניוטיס. ברני ארדוב
חוזר למולדתו. אנדראס יאניוטיס/ברני ארדוב

משחקן שהצטרף לצהובים לשחקן שעזב הקיץ, אנדראס יאניוטיס השוער חתם על חוזה באטרומיטוס היוונית, במדיה שיחק בעונה שעברה כמושאל ממכבי תל אביב. עבור השוער היווני זו תהיה הקדנציה השלישית במדי הקבוצה במולדתו, כאשר פרט לעונה שעברה הוא שיחק במדיה גם בעונת 2017/18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully