וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיר בלאט רכז ברמת יורוליג, איתו אלבה תהיה מהנה ומסוכנת"

באתר היורוליג החמיאו: "הבן של דיוויד הפך למנהיג חכם, זה הצ'אנס שלו להוכיח". תחזית אופטימית גם לזוסמן: "התאמה מושלמת למאמן"

הביצועים של ים מדר במשחק ההכנה של פרטיזן בלגרד מול רדניצ'קי/מתוך עמוד היוטיוב של פרטיזן בלגרד

בעוד שבועיים בדיוק מהיום (שישי) תפתח אלבה ברלין את עונת היורוליג שלה עם מה שבהחלט עשוי להתברר כמפגש הכי מאתגר בלוח השנה: משחק חוץ מול ברצלונה. ובזמן שהקבוצה ממשיכה בהכנות, באתר המפעל עשו היכרות עם הסגל, כולל מחמאות לשני הנציגים הישראלים תמיר בלאט ויובל זוסמן.

בלאט נבחר בקטגוריית השחקן ששווה לעקוב אחריו. "אלבה שמה עין על בלאט במשך זמן מה. היא החתימה אותו בקיץ 2020 והשאילה אותו להפועל ירושלים, ובלאט סיים את העונה כמלך האסיסטים של ליגת העל. הבן של דיוויד בלאט אולי חדש ביורוליג, אבל יכולות המסירה שלו ואיי קיו הכדורסל שלו הופכים את אלה שסביבו לטובים יותר. תמיר גדל סביב כדורסל ברמות האלה וספג חכמת משחק ומנהיגות מגיל צעיר. התכונות האלה לצד המסירה והקליעה שלו הפכו אותו לרכז ברמת יורוליג. העונה תהיה לו הזדמנות להראות את היכולות האלה על הבמה הגדולה, ואם הוא יתאקלם בקלות אלבה תהפוך לקבוצה מסוכנת ומהנה יותר".

שחקן אלבה ברלין תמיר בלאט שומר על יובל זוסמן באימון. אלבה ברלין, אתר רשמי
"רכז ברמת יורוליג"? חובת ההוכחה עליו. תמיר בלאט/אתר רשמי, אלבה ברלין
שחקן אלבה ברלין יובל זוסמן באימון. האתר הרשמי של אלבה ברלין, אתר רשמי
מחפש תפקיד משמעותי. זוסמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של אלבה ברלין

בפרופיל שפורסם באתר המפעל ניבאו עונה טובה גם ליובל זוסמן וכתבו: "הזרועות הארוכות והאינטנסיביות ההגנתיות הפכו את יובל זוסמן לשחקן רוטציה קבוע במכבי תל אביב בשנים האחרונות, וכעת וא מחפש תפקיד משמעותי יותר באלבה. הוא רק בן 23, אבל סגנון המשחק שלו מתאים בצורה מושלמת למאמן ישראל גונסאלס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully