וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון 5 לערן זהבי: "מה שעובד בנבחרת ישראל לא עובד בפ.ס.וו"

בהולנד חילקו לישראלי שלא כבש שישה משחקים ברציפות באירופה את הציון הנמוך בקבוצה: "איכזב בגדול". מקומו בהרכב בסכנה?

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - ריאל סוסיאדד 2:2/ספורט1

ערן זהבי פתח את העונה האירופית של פ.ס.וו איינדהובן בסערה, אבל אחרי 64 דקות פושרות ב-2:2 אמש (חמישי) עם ריאל סוסיאדד בליגה האירופית, גם בהולנד כבר לא חוסכים ממנו ביקורת.

זה היה המשחק השישי ברציפות במסגרת אירופית שזהבי לא כובש בו, ולמרות שחלוץ נבחרת ישראל כמעט מצא את הרשת בדקה ה-8, ביתר הדקות הוא כמעט לא הורגש ובמחצית השנייה הוחלף על ידי מרקוס ויניסיוס, המצטרף הטרי לקבוצה ומי שעשוי לאיים על מקומו בהרכב.

באתר הפופולרי VI העניקו לזהבי ציון 5 בלבד על ההופעה אמש - הנמוך מבין שחקני פ.ס.וו. "זהבי היה חשוב מאוד בדרך להעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית, ונראה חד מאוד. הוא כבש שלושער נגד גלאטסראיי והוסיף גם בישול. אבל נגד סוסיאדד זה לא עבד, וזהבי איכזב", ציינו.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי. Soccrates Images, GettyImages
"משהו אצלו נעצר". זהבי אתמול/GettyImages, Soccrates Images

באתר Voetbal Primeur דווקא העניקו לזהבי ציון 6.5 וציינו לטובה את האקטיביות שלו והוסיפו שהיה חסר מזל כשנהדף בדקה ה-8, אבל באותה נשימה ציינו ש"הוא כבש חמישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים במדי נבחרת ישראל, אבל במדי פ.ס.וו משהו אצלו נעצר, וזה עובד הרבה פחות טוב".

בהולנד ביקרו גם את מדיניות החילופים של המאמן רוג'ר שמידט, שלמעט זהבי ערך ארבעה חילופים נוספים והוציא כמה משחקני ההתקפה הכי מסוכנים של הקבוצה דקות ארוכות לפני שריקת הסיום. "הוא מדבר על כושר ועל חלוקת עומסים, אבל הערב הוא עשה את כל הטעויות האפשריות. אחרי החילופים, הקבוצה שלו נראתה בכאוס", הלין הפרשן הבכיר יוהאן דרקסן.

כך או כך, זהבי, שמידט ופ.ס.וו יקוו לנצח ולתקן את הרושם במשחק הגדול מול פיינורד ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully