וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר הוציאה עצבים עם 1:6 על בולוניה, פיורנטינה שוב ניצחה

הנראזורי פירקו את הרוסובלו אחרי ההפסד הדרמטי לריאל מדריד. ספונארה ובונבנטורה בישלו אחד לשני ב-1:2 של הוויולה בגנואה. ניצחון לאטאלנטה

המחזור הרביעי בליגה האיטלקית נפתח כבר בשישי עם ניצחונה של טורינו 0:1 בחוץ על ססואולו. היום נערכו שלושה משחקים נוספים, כשבמוקד המשחק בו אינטר הביסה את בולוניה 1:6. פיורנטינה נראית טוב והיא בצמרת אחרי ניצחון שלישי ברציפות, ואטאלנטה גירדה 0:1 בחוץ מול סלרניטנה העולה החדשה.

שחקן אינטר, מתיאס וסינו. רויטרס
הצטרף לחגיגה בדקה ה-54. וסינו/רויטרס

אינטר - בולוניה 1:6

אחרי תיקו נגד סמפדוריה בליגה והפסד דרמטי לריאל מדריד בליגת האלופות, הנראזורי הוציאו עצבים על החבורה חסרת האונים של סינישה מיכאילוביץ'. לאוטרו מרטינס (6), מילאן שקריניאר (30) וניקולו בארלה (34) קבעו 0:3 עוד לפני הירידה למחצית, ובהמשך מתיאס וסינו (54) ואדין דז'קו (63 ו-68) הצטרפו לחגיגה. ארתור טאט האורח רק צימק (86), אבל בוודאי לא המתיק את הגלולה.

שחקני אטאלנטה חוגגים. רויטרס
התקשתה יותר מהצפוי מול העולה החדשה. אטאלנטה חוגגת/רויטרס

סלרניטנה - אטאלנטה 1:0

הקבוצה של ג'אן פיירו גאספריני עם פתיחת עונה מעט מאכזבת ואחרי ה-2:2 מול ויאריאל בליגת האלופות היא חזרה לנצח בליגה עם 0:1 קטן וממש לא מרשים מול העולה החדשה, שהגיעה למשחק הזה אחרי שספגה שתי רביעיות מול טורינו ורומא. פרנק ריברי רשם בכורה בהרכב המארחת, אבל דובאן ספאטה הכריע בדקה ה-75 והותיר את המארחת ללא נקודה לרפואה.

שחקן פיורנטינה, ריקרדו ספונארה. GettyImages
שער ובישול. ספונארה/GettyImages

גנואה - פיורנטינה 2:1

ניצחון שלישי ברציפות לוויולה, כולם באותה תוצאה, והקבוצה של וינצ'נזו איטליאנו נושמת אוויר פסגות. ריקרדו ספונארה כבש בדקה ה-60 אחרי בישול של ג'אקומו בונבנטורה ובדקה ה-89 השניים התחלפו בתפקידים, כשספונארה הוא המבשל ובונבנטורה המבקיע. דומניקו קרישיטו רק צימק בפנדל, 8 דקות בתוך תוספת הזמן.


ססואולו - טורינו 1:0
לטורינו: מרקו פיאצה (83).

משחקי יום ראשון באיטליה:

אמפולי - סמפדוריה (13:30)
ונציה - ספציה (16:00)
לאציו - קליארי (19:00)
ורונה - רומא (19:00)
יובנטוס - מילאן (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully