וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין-הפועל באר שבע: האורחת חוששת, דדיה וגורדנה צפויים לפתוח

בבאר שבע דרוכים: "נצטרך להיות בשיאנו כדי לחזור עם נקודות מדוחא" (17:45, ספורט3). אבו עביד ואספרייה יפנו את המקום. מימר מתלבט בין מורה לקונטה

מחזור 3הסתיים18/09/2021
בני סכנין
    0
      הפועל באר שבע
      תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 2:2/ספורט1

      באחד המפגשים המסקרנים של המחזור השלישי בליגת העל, בני סכנין תארח מחר (שבת, 17:45 בספורט3) את הפועל באר שבע. הקבוצה של שרון מימר תנסה להתאושש אחרי ההפסד הדרמטי למכבי חיפה, בעוד הפועל באר שבע תחפש ניצחון אחרי שבמחזור שעברה נעצרה ב-2:2 ביתי מול הפועל חדרה.

      בני סכנין

      אחרי ההפסד בדקה האחרונה למכבי חיפה והדרמה סביב השיפוט בצוות המקצועי בבני סכנין ביקשו מהשחקנים לזנוח את כל העניינים ולהתמקד במפגש מול הפועל באר שבע. בקבוצה מתלבטים בין ארי מורה לאיברהימה קונטה בהתקפה כאשר אנתוני וראן עדיין לא כשיר וייעדר מהמשחק.

      "התחלנו את העונה נהדר. באר שבע זה אחד המשחקים הקשים שיש אבל הוכחנו שאנחנו יכולים להמודד מול כל קבוצה", אמר שחקן בקבוצה. בסכנין מצפים לאיצטדיון כמעט מלא "שהקהל שלנן מאחורינו אנחנו יכולים לעשות הכל", אמר שחקן ותיק בקבוצה, "נרצה להוכיח שוב את עצמנו כמו שעשינו בשני המחזורים הראשונים".

      ארי מורה שחקן בני סכנין לפני מרטין ראינוב שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
      יפתח מול הפועל באר שבע? ארי מורה/לירון מולדובן

      הפועל באר שבע

      הערכה גדולה בהפועל באר שבע ליריבתה מחר בני סכנין. "הם הביסו את מכבי תל אביב ובקושי הפסידו למכבי חיפה. נצטרך להיות במיטבנו כדי להוציא נקודות בדוחא", אמר אמש שחקן בקבוצה לקראת ההתמודדות מחר במשחק שיפתח את המחזור השלישי.

      בקבוצה החליטו לא לקיים אמש אימון בתום צום יום הכיפורים והיום תערוך הפועל באר שבע את האימון המסכם ותצא צפונה לבית מלון שם תתכונן למשחק. איתן טיבי הפצוע ייעדר וכך גם שגיב יחזקאל. המאמן רוני לוי צפוי לערוך שני שינויים לפחות בהרכב אחרי המחצית הראשונה הגרועה מול הפועל חדרה. נראה שאור דדיה יפתח במקום איאד אבו עביד כמגן ימני ורועי גורדנה יעלה ב-11 במקום דנילו אספרייה.

      חאתם עבד אלחמיד שכתב פוסט במהלך השבוע בו הביע את רגשותיו נוכח דברים ששמע מהיציעים, אמור לפתוח במרכז ההגנה לצד מיגל ויטור. ניקיטה רוקאביצה אמור להתלבש ולסייע לקבוצה מהספסל כשאיתי שכטר אמור להמשיך בהרכב.

      דור מיכה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
      יעבור ממרכז המגרש, לכנף במקום אספרייה. מיכה/דני מרון

      טריוויה

      * במפגש הקודם בין הקבוצות ניצחה בני סכנין 0:1 משער של בירם כיאל וקטעה בכך רצף של 14 משחקים ללא ניצחון על הפועל באר שבע.

      * כעת באר שבע היא זו שצריכה לעשות סוף לרצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון על סכנין, כאשר בשני הביקורים האחרונים בדוחא אפילו לא הצליחה למצוא את הרשת.

      * בפעם הקודמת שהשתיים נפגשו במחזור השלישי, מחמוד קנדיל נכנע לצמד של אנתוני וואקמה ולשער של לוסיו ב-0:3 בספטמבר 2016. מיגל ויטור הוא היחיד ששרד מהסגל של באר שבע, בעוד רמזי ספורי שותף אז כמחליף אצל המפסידה.

      * הפועל באר שבע כבשה צמדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה (כולל מחזורי הסיום בעונה שעברה). בפברואר-מרץ 2016 היו לה חמישה צמדים ברצף, כשהאחרון היה 2:2 ביתי מול סכנין.

      * שרון מימר עדיין לא ניצח את הפועל באר שבע כמאמן. ב-13 משחקים יש לו 10 הפסדים ושלוש תוצאות תיקו, כולן בבית ועם קבוצות שונות - 1:1 כמאמן בית"ר ירושלים, 4:4 כמאמן הפועל חיפה ו-2:2 בעונה שעברה כמאמן הפועל חדרה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גל לייבוביץ'
      אצטדיון: דוחא
      קהל: 4902

      משחקי המחזור השלישי:

      שבת, 17:45: בני סכנין - הפועל באר שבע (ספורט3)
      שבת, 19:00: הפועל נוף הגליל - מ.ס. אשדוד
      שבת, 20:00: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב (ספורט3)
      שבת, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

      ראשון, 19:00: הפועל חדרה - הפועל ירושלים
      ראשון, 19:30: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
      ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה (ספורט2)

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully