וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריס ג'יימס גילה: שודדים פרצו לביתי וגנבו כספת עם מדליות

מגן צ'לסי שיתף באינסטגרם תיעוד של הפושעים, שביצעו את השוד בזמן המשחק האחרון של הבלוז בליגת האלופות. השחקן הזהיר את השודדים: "אנחנו סוגרים עליכם"

תקציר: צ'לסי - אסטון וילה 0:3/ספורט 1
ריס ג'יימס שחקן צ'לסי. JUSTIN TALLIS/AFP, GettyImages
גם הוא נפל קורבן לשוד. ריס ג'יימס/GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

מגן צ'לסי ונבחרת אנגליה, ריס ג'יימס בן ה-21, שיתף היום את עוקביו באינסטגרם בכך שביתו נשדד בערב יום שלישי האחרון, בזמן המשחק בין אלופת אירופה לזניט סנט פטרסבורג בסטמפורד ברידג'. השחקן פרסם את צילומי מצלמות האבטחה בביתו, בהן נראים הגנבים כשהם פורצים למקום ומעמיסים על רכבם כספת שבתוכה רכוש יקר ערך לג'יימס.

הכדורגלן חשף כי בתוך הכספת היו המדליות שהוא קיבל על הזכיות בליגת האלופות ובסופרקאפ האירופי עם צ'לסי, וכן מדליית הכסף על המקום השני ביורו 2020 עם נבחרת אנגליה. זו לא הפעם הראשונה שבה ג'יימס נשדד, שכן בחודש דצמבר האחרון רכבו נפרץ ונגנבו ממנו מתנות שהוא התכוון לחלק לילדים דלי אמצעים.

הפוסט בו ריס ג'יימס סיפר על השוד

ג'יימס כתב בפוסט: "ההישגים שלי לעולם לא יוכלו להילקח ממני, גם אם אין לי את המדליות שמוכיחות אותם. יחד עם זאת, אני פונה לעזרתם של כל אוהדיי בצ'לסי ובנבחרת אנגליה בזיהוי האנשים השפלים הללו, שלעולם לא יוכלו לישון בשקט. הראיות למעשה שלהם קיימות, המשטרה, מקורביי וצ'לסי (בין השאר) כולם מאחוריי ויש לנו כיוונים ברורים לגבי זהותם של הפורצים. אנחנו סוגרים עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully