וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הנהלת ברצלונה שוקלת לפטר את קומאן, הדעות חלוקות

בספרד נטען כי לאפורטה העלה בישיבת הנהלה את האפשרות להיפרד מהמאמן, שחלק מהדירקטורים מאסו בו, אך יש גם כאלה שמעדיפים לחכות לשיפור. פאטי עשוי להיות כשיר לאתלטיקו מדריד

תקציר: ברצלונה - יובנטוס 3:0/ספורט1

התצוגה המשפילה בהפסד 3:0 לבאיירן מינכן ערערה את מעמדו של רונאלד קומאן בברצלונה. ברשת TV3 הספרדית דווח כי בישיבת הנהלה שנערכה היום (חמישי), נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה העלה לדיון את האפשרות שהמאמן ההולנדי יפוטר מיידית, אם כי פרידה תאלץ את הבלאוגרנה להוציא סכום כספי גדול.

בדיווח נטען כי הנהלת ברצלונה חצויה לשניים: מצד אחד, ישנם דירקטורים שמאסו בכדורגל העלוב ובתוצאות הבינוניות, כאשר על אף שגם המנהל הספורטיבי מתאו אלמאני מעלה סימני שאלה לגבי תפקודו, קומאן הוא זה שסופג את עיקר חיצי הביקורת. הבעיה: פיטורים יעלו לבארסה 12 מיליון יורו, סכום שבמצב הפיננסי הקיים דורש לשקול את ההחלטה בכובד ראש.

בצד השני, חלק מאנשי ההנהלה מעדיפים לחכות ולראות האם הקבוצה תשתפר. במחנה הזה לוקחים בחשבון שהעונה נפתחה בתנאים רעים, עם העזיבה של ליאונל מסי, שחקנים שלא ברמה המתאימה לקבוצה, פציעות שפגעו בהכנות והחתמות לא מבטיחות בלשון המעטה, כמו זו של לוק דה יונג, אך גם מאמינים כי חלק מהבעיות הללו יכולות להיפתר עם הזמן.

אנסו פאטי באימון ברצלונה. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
ברצלונה מחכה לו. אנסו פאטי/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

אחד הפצועים שברצלונה מחכה להם זמן רב הוא אנסו פאטי. הכישרון הצעיר ממשיך להחלים בקצב מעודד מהפציעה שהשביתה אותו כמעט לשנ השלמה, ועל פי התקשורת הקטלאנית ייתכן כי הוא יהיה כשיר למשחק נגד אתלטיקו מדריד ב-2 באוקטובר. בנוסף, עוסמאן דמבלה צפוי להצטרף לאימוני ברצלונה בעוד שבועיים עד ארבעה שבועות.

עוד לגבי פאטי, ב"מונדו דפורטיבו" דווח כי הסוכן ז'ורז'ה מנדש הסביר לשחקן בן ה-18 שבעקבות המצב הכלכלי הרגיש במועדון, הוא יצטרך לבצע התאמות בשכר שלו. פאטי ומשפחתו גילו הבנה והשחקן הבהיר למנדש כי העדיפות העליונה שלו היא להמשיך בבארסה ולהצליח במדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully