וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 דרמטי לריאל מדריד על אינטר, 2:3 גדול לליברפול על מילאן

עודכן לאחרונה: 16.9.2021 / 19:34

רודריגו העניק לבלאנקוס ניצחון חוץ בדקה ה-89, קמאבינגה בישל: "איזה גדולים הילדים!", חגגו בספרד. הנדרסון הכריע משחק רב מהפכים, סלאח השתווה לג'רארד. תיקו מאכזב לאתלטיקו מדריד

תקציר: לידס - ליברפול 3:0/ספורט1

בית ב' בליגת האלופות, אחד הצמודים ביותר במפעל העונה, יצא אמש (רביעי) לדרך עם משחק מרתק באנפילד שבסיומו ליברפול גברה 2:3 על מילאן. במקביל, אתלטיקו מדריד אכזבה כשלא הצליח לנצח בביתה את פורטו. גם בית ד' נפתח אתמול ובו ריאל מדריד השיגה 0:1 דרמטי על אינטר, בעוד שחטאר דונייצק, ללא מנור סולומון, נכנעה 2:0 בחוץ לשריף טירספול.

שחקני ליברפול חוגגים שער של ג'ורדן הנדרסון. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
הכריע משחק מרתק והפכפך. הנדרסון/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

בית ב'

ליברפול - מילאן 2:3
המפגש הרשמי הראשון בין שתי הענקיות מאז הגמר שבו ניצחו האיטלקים ב-2007, היה מלא שערים ומהפכים: עצמי של פיקאיו טומורי (9) העלה את המארחת ליתרון, אבל כעבור חמש דקות מייק מניאן עצר פנדל של מוחמד סלאח ולפני השריקה להפסקה הגיע מהפך בזק של מילאן. אנטה רביץ' (42) וברהים דיאס (44) העניקו לרוסונרי יתרון 1:2. סלאח כיפר על ההחמצה עם שער שוויון (49) בפתיחת המחצית השנייה וג'ורדן הנדרסון ירה פנימה מחוץ לרחבה (69) כדי לקבוע מהפך נוסף ולהעניק את שלוש הנקודות לליברפול.

מניאן הדף פנדל בפעם ה-11 מתוך 35 שנבעטו לעברו בקריירה, שווה ל-31% הצלחה מרשימים. על אף ההחמצה, שהייתה השנייה בלבד שלו בליברפול מתוך 19 פנדלים שבעט, בזכות השער שכבש בהמשך סלאח השתווה לסטיבן ג'רארד כגדול הכובשים בתולדות המועדון במשחקי בית באירופה, עם 14 בסך הכל.

קלופ התייחס בסיום לרוטציה שביצע בהרכב, כאשר ספסל את וירג'יל ואן דייק וסאדיו מאנה ופתח עם דיבוק אוריגי ונאבי קייטה, בין השאר: "קשה להגיד לשחקנים שהם לא משחקים, אבל אנחנו צריכים להיות רגישים. שחקנים חוזרים מפציעות. קייטה פתח, הנדרסון סיפק סופר משחק, גם פאביניו. אוריגי? הוא חלוץ יוצא דופן והוא היה מצוין הערב. הוא היה יכול לעזוב בקיץ, חשבנו שתגיע הצעה הולמת עבורו אבל כדורגל הוא ענף משוגע ודי ברור שאנשים לא צופים במספיק משחקים, כי הם שכחו כמה הוא טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אתלטיקו מדריד - פורטו 0:0
אלופת ספרד התחילה את שלב הבתים עם תיקו ביתי מאכזב, אשר במהלכו איבדה את תומא למאר שנפצע והוחלף על ידי רודריגו דה פול בדקה ה-36. אנטואן גריזמן חזר לוונדה מטרופוליטנו לראשונה בקדנציה הנוכחית שלו כשחקן אתלטיקו מדריד, והתקבל בשריקות בוז מצד האוהדים, אך היו גם כאלה שמחאו לו כפיים. הצרפתי נכנס מהספסל בדקה ה-56 במקום ז'ואאו פליקס, אך לא הצליח להשיג ניצחון עבור הקבוצה של דייגו סימאונה.

שחקן ריאל מדריד רודריגו חוגג שער. MIGUEL MEDINA/AFP, GettyImages
שער ניצחון דרמטי. רודריגו חוגג/GettyImages, MIGUEL MEDINA/AFP

בית ד'

אינטר - ריאל מדריד 1:0
כששתי הקבוצות נפגשו אשתקד בשלב הבתים וריאל מדריד ניצחה 2:3 באצטדיון די סטפנו, היה זה רודריגו הצעיר שכבש את שער הניצחון בדקה ה-80. אמש הברזילאי שוב עשה זאת לאלופת איטליה, אבל הפעם בסן סירו. רודריגו כנראה ראה את היכולת האדירה של ויניסיוס מתחילת העונה ואת התחרות על דקות בחלק הקדמי של הבלאנקוס, והחליט לשלוח מסר לקרלו אנצ'לוטי כאשר הבקיע בדקה ה-89 את השער שהעניק לאורחת ניצחון קטן-גדול. מי בישל לו אתם שואלים? אדוארדו קמאבינגה, עוד נער שכבר אחרי שני משחקים בריאל מדריד מפיח תקוות גדולות בקרב האוהדים.

"איזה גדולים הילדים!", נכתב בכותרת של ה"מארקה", בעוד ב"אס" הלכו על "ספסל מזהב" כיוון שהכובש והמבשל עלו כמחליפים. קמאבינגה אמר בסיום: "רק התחלנו, נכון שזה לא היה משחק קל, לא ייצרנו הרבה מצבים ולהם היו לא מעט, אבל הכי חשוב שהצלחנו לא לספוג ולנצח את המשחק. את המהלך שעשיתי בשער למדתי בראן. ואלוורדה מסר לי ואני, למרבה המזל, הצלחתי למצוא את רודריגו כדי שיכבוש".

אנצ'לוטי סיכם את הערב: "קמאבינגה איכותי מאוד, אבל הוא צריך לשפר את ההגנה. יש לנו צעירים מוכשרים והעתיד טוב מאוד. אמרתי לרודריגו שלא משנה כמה דקות הוא ישחק, אלא איך הוא ישחק בהן. הוא קר רוח מול השער. עם הכניסה שלו מצאנו את הפתרון דרך האגף. אהבתי שהראנו יכולת לסבול והוכחנו שהקבוצה הזו יודעת לשחק בהקרבה".

שריף טירספול - שחטאר דונייצק 0:2
בינתיים, מי שניצבת בפסגת הבית אחרי מחזור אחד זו הקבוצה הסנסציונית ממולדובה, שגברה על סגנית אלופת אוקראינה במשחק שמנור סולומון נעדר ממנו עקב יום הכיפורים. אדאמה טראורה (16) ומומו ינסאנה (62) הבקיעו את השערים לזכות שריף טירספול. שחטאר, מצדה, המשיכה ביכולת המקרטעת שהיא מציגה בחודש האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully