וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אבדיה לא השתפר משמעותית, הגיוני שישלחו אותו לג'י ליג"

הבלוגרים של הוויזארדס תוהים אם וושינגטון תיאלץ להעביר את הישראלי לליגת הפיתוח: "אם זה יקרה, זה יהיה סימן רע מאוד עבורו"

תגובות לפציעתו של דני אבדיה/האתר הרשמי של וושינגטון

סימני השאלה סביב דני אבדיה לקראת פתיחת עונתו השנייה ב-NBA הולכים ומתרבים. הפורוורד שמתאושש מפציעה ראה את וושינגטון מתחזקת בצורה משמעותית בעמדות שבהן הוא אמור לשחק ועדיין לא ברור איך וכמה הוא ישתלב ברוטציה של המאמן החדש ווס אנסלד ג'וניור.

הבלוגרים של וושינגטון הגדילו לעשות כשדנו אמש (שלישי) אפילו באפשרות שאבדיה יישלח במהלך העונה להשתפשפות בקבוצת הג'י ליג של הוויזארדס, הקפיטל סיטי גו גו. "נראה שהוויזארדס בונים על דני בתור הסמול פורוורד המחליף, אבל הסיטואציה שלו מעניינת", ניתח הבלוגר מאט מודרנו בפודקאסט Bleav In Wizards. "הייתה התרגשות אחרי שהוא הגיע לוושינגטון בדראפט, והוא פתח את העונה בצורה טובה אבל היו כמה בעיות שבלטו מאוד בהמשך. למשל, הוא לא מסוגל לכדרר ביד שמאל, לא קולע בצורה יציבה ולא הולך כמעט לעונשין".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Will Newton, GettyImages
סימני השאלה הולכים ומתרבים. אבדיה/GettyImages, Will Newton

לדבריו של מודרנו, "יש לאבדיה בעיות גדולות. אם הוא בריא, יכול להיות שהוא יפתיע. אולי הוא יגיע למחנה האימונים ויראה התקדמות בקליעה ובכדרור, ואז הוויזארדס ישתמשו בו בתור פליימייקר. אבל אם הוא יגיע למחנה האימונים עם אותן בעיות, יהיה הגיוני להעביר אותו לליגת הפיתוח לחלק מהזמן. אני לא חושב שזה מה שוושינגטון רוצה לראות, זה לא מה שהיא מצפה שיקרה. אבל אם זה יקרה, זה יהיה סימן רע מאוד מבחינתו".

נכון לעכשיו, מסתמן שהסמול פורוורד הפותח יהיה קנטביוס קולדוול פופ. קייל קוזמה שאף הוא הצטרף הקיץ, עשוי לתפקד על תקן השחקן השישי של הקבוצה ולנגוס בדקות של אבדיה בעמדה 3 ו-4 בשאר הזמן. מצבת הפורוורדים של הוויזארדס כוללת גם את דאוויס ברטאנס, רוי האצ'ימורה, אנתוני גיל וקורי קיספרט, שנבחר בדראפט האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully