וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחתמה של הקיץ ביורוליג? דיווח: אייזיאה תומאס קרוב לצסק"א

הרכז בן ה-32 שנפלט מה-NBA נשאר חופשי, וביוון טוענים שמועדון הפאר הרוסי מנסה לצרפו על תקן מחליפו של מייק ג'יימס שעזב

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מדבר על הטרום עונה/דוברות מכבי תל אביב

החתמת הקיץ ביורוליג? ביוון דיווחו אמש (שלישי) שאייזיאה תומאס קרוב להצטרף לצסק"א מוסקבה. הרכז בן ה-32 שנבחר פעמיים לאולסטאר והיה חלק מחמישיית העונה השנייה של ה-NBA ב-2017, נפלט מהליגה הטובה בעולם ולא מצליח למצוא קבוצה חדשה, למרות שניסה למשוך את תשומת ליבן של הקבוצות עם שורה של הצגות ומספרים דמיוניים בליגות קיץ.

תומאס בן ה-32 הופיע לאחרונה בניו אורלינס, אצלה הוחתם בחודש אפריל השנה והספיק לרשום ממוצע של 7.7 נקודות בשלושה משחקים. הוא עדיין מקווה לחזור ל-NBA, אבל כעת כשהעונה בפתח עשוי להשתכנע לצאת מארצות הברית לראשונה בקריירה.

רק לפני חודש: תומאס המטיר 81 נקודות בליגת קיץ

צסק"א מוסקבה עשויה להיות היעד המועדף מבחינתו. הרוסים אמנם החתימו בקיץ גארד דומיננטי בדמותו של אלכסיי שבד, אבל שחררו לאחרונה את מייק ג'יימס שעבר שורה של עבירות משמעת. ג'יימס עשוי לחתום במונאקו, ובצסק"א ככל הנראה מחפשים גארד נוסף במקומו.

אם תומאס אכן יגיע, הוא ללא ספק ישדרג את יכולת ייצור הנקודות של הקבוצה של דימיטריס איטודיס, אולם עדיין יש ספק לגבי היכולת שלו לשחק לצד שבד או להשתלב בשיטה של המאמן היווני. בעשר עונות ב-NBA העמיד תומאס ממוצעי קריירה של 18.1 נקודות ו-4.9 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully