וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו עוקץ את ריאל ומצהיר: "לא רואה את אמבפה עוזב בקיץ"

בריאיון ראשון מאז סיום הסאגה סביב החלוץ, המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' ביקר את הבלאנקוס: "לא אהבנו את ההתנהגות שלהם. לנסות להחתים את אחד השחקנים הטובים בעולם בשבוע האחרון של החלון? לא רציני". ויש גם הבטחה: "מסי, ניימאר וקיליאן - זה לא ימצה את עצמו אחרי שנה"

תקציר: ארגנטינה - בוליביה 0:3/ספורט1

קיליאן אמבפה היה השם החם של הכדורגל העולמי בימים האחרונים של חלון ההעברות האחרון, וחרושת השמועות סביב מעברו האפשרי לריאל מדריד נמשכת עד היום. למרות זאת, פ.ס.ז' ולאונרדו בטוחים שהוא כאן כדי להישאר.

"החיבור בין פ.ס.ז' לאמבפה עמוק מאוד. אנחנו לא מדמיינים אותו עוזב. אישית, אני לא רואה אותו עובר לקבוצה אחרת בקיץ", אמר המנהל הספורטיבי, שלפי הדיווחים הסכים לדון במעבר של אמבפה לבירת ספרד, בניגוד לנשיא נאסר אל חלאיפי. "כולם בקבוצה אוהבים אותו, הוא שחקן אדיר, והיה ברור לנו שהוא יישאר. לא חשבנו אחרת, אפילו לא לרגע אחד".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
ריאל מדריד? "התנהלות לא רצינית". אמבפה/רויטרס

לאונרדו עקץ וביקר את ריאל מדריד. "לא אהבנו את ההתנהגות שלהם. לבוא בשבוע האחרון של החלון ולנסות להחתים את אחד השחקנים הטובים בעולם? זה לא רציני, ממש לא אהבנו את זה. למען האמת, לא שקלנו את ההצעה שלהם אפילו לרגע אחד. ממילא היא הייתה נמוכה יותר מהסכום שאנחנו שילמנו תמורתו (180 מיליון יורו). ההצעה של ריאל לא הייתה מספיק טובה, ובלי שום קשר, אנחנו לא מדמיינים אותו עוזב אותנו".

לטענתו של לאונרדו, הטריו אמבפה-ניימאר-מסי ישרוד יותר מעונה אחת. "אתה חושב על השילוב הזה, ומבין שזה לא עניין של שנה אחת וזהו. זה משהו שכל חובב כדורגל רוצה לחוות, ונעשה הכל כדי שזה ישרוד למשך הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully