וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "שיגעתי את השחקנים". שרי: "אולי עכשיו ייזכרו בי בהולנד"

מאמן מכבי חיפה התייחס לאילוצים בהרכב, הקשר לתקשורת ההולנדית: "ניסיתי לתת שואו". בפיינורד מודים: "חיפה יותר טובה משחושבים"

תקציר: מכבי חיפה - פיינורד 0:0/ספורט1

במכבי חיפה הודו לקהל והיו במצב רוח טוב בסך הכול לאחר ה-0:0 הערב (שלישי) מול פיינורד בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית. הקבוצה של ברק בכר עמדה יפה מול הקבוצה ההולנדית כאשר זו הפעילה לחץ כבד על המארחת, וידעה לתקוף כאשר האורחת נחלשה. שרי, חזיזה ודין דוד היו קרובים לכבוש לירוקים, שיכלו גם לצאת עם יותר מנקודה מהמשחק הערב. ברק בכר נאלץ להסתדר היום ללא עומר אצילי, שנפצע ולא היה בסגל כאשר דולב חזיזה גם לא היה כשיר לגמרי ועלה כאמור מהספסל.

האלופה קיבלה לא מעט סיבות לדאגה, כאשר מוחמד אבו פאני, שרק היום חתם על חוזה חדש לחמש שנים עם הקבוצה, וגם עופרי ארד נפצעו במהלך ההתמודות והוחלפו, כאשר הם יורדים מהמגרש בצליעה, ובשבת מצפה למכבי חיפה מפגש עם מחזיקת הגביע וסגנית האלופה מכבי תל אביב. עם זאת, גם בשורה טובה קיבלו הירוקים, כאשר נטע לביא עלה כמחליף בדקה ה-82 וחזר לשחק בתום היעדרות של יותר מחודשיים בשל פציעה.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
מאמין שאפשר היה להוציא יותר. בכר/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר בסיום: "הכי קל לתרץ עם מצב החיסורים שהיו לנו, כי באמת היה לנו היום מצב לא רגיל וההכנה לא הייתה אידיאלית. התגברנו על לא מעט מכשולים. כבר שיגעתי את השחקנים עם כל השינויים, אבל בסופו של דבר השחקנים נתנו את המקסימום, היו ממושמעים. מול קבוצה כזאת אתה חייב לבוא ממושמע טקטית, ועשינו את זה. ניטרלנו את היתרונות שלהם, ואם אנחנו יוצאים קצת מאוכזבים מתיקו מול קבוצה כזאת, אז זה מראה שהיינו טובים.

על שינוי שיטת המשחק: "ברור ששיחקנו משחק שונה, מדובר בקבוצה שצריך לבוא מולה עם שחקנים אגרסיביים. אני גאה בשחקנים, יש עם מי לצאת לקרב". על מוחמד אבו פאני: "אני שמח שהוא שיחק. ידעתי שהוא יעמוד לרשותי מהצוהריים. הוא שיחק נהדר, השקיע הכול ואני שמח שהוא יהיה איתנו עוד הרבה שנים".

צ'ארון שרי אמר בסיום: "הגענו למלון בבוקר ושמענו מה קרה עם אצילי. אלו היה חדשות רעות מאוד, אבל שחקנים אחרים קיבלו הזדמנות והתעלו. שיחקנו טוב, אבל אנחנו מאוכזבים מהתיקו. ידענו שפיינורד קבוצה מצוינת, לא קל לכבוש שערים מולם אבל הגענו למצבים, ובגלל זה אנחנו מאוכזבים".

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. מאור אלקסלסי
ניסה להראות את עצמו. שרי/מאור אלקסלסי

שרי הודה בריאיון לתקשורת ההולנדית בסיום שעלה למשחק עם נטל הוכחה. "עבר הרבה זמן מאז ששיחקתי בהולנד, ורציתי להראות את עצמי, כדי שייזכרו בי. רציתי לתת שואו, להעיר את האנשים בהולנד, ואני חושב שהראיתי דברים יפים".

חלוץ פיינורד בריאן לינסן הודה בסיום: "לפחות לא הפסדנו. היה משחק חוץ קשה. כולם חושבים שמכבי חיפה יריבה קלה, אבל היום ראינו למה היא מסוגלת. זאת קבוצה יותר טובה ממה שנוטים לחשוב".

המאמן ארנה סלוט הוסיף: "מכבי חיפה יריבה לא קלה בכלל. הגענו לכמה מצבים, אבל לא ליותר מדי. אני חושב שתיקו במשחק חוץ כזה הוא סביר עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully