וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניקובסקי על שער הבכורה: "חוויה מטורפת". ואן לוון במסר לקהל

14.9.2021 / 19:37

הקשר שהצטיין ב-1:4 של מכבי תל אביב אופטימי לקראת חיפה. המאמן: "הראינו לאוהדים שאנחנו מסוגלים לכבוש". ולמה פריצה התרגז?

תקציר: מכבי תל אביב - אלשקרט 1:4/ספורט 1

מכבי תל אביב אופטימית אחרי ה-1:4 הנינוח הערב (שלישי) על אשקרט. הצהובים פתחו את הופעותיהם בשלב הבתים של הקונפרנס ליג עם ניצחון קל משערים של סטיפה פריצה, גבי קניקובסקי, דן ביטון (בפנדל) ומתן חוזז, במשחק שהבליט את שחקני הרכש.

במהלך המשחק אף אירעה מיני-תקרית. במהלך המחצית הראשונה סטיפה פריצה נראה כעוס ועצבני, אחרי שבקשתו לבעוט מהנקודה הלבנה לא התקבלה.

בסמוך להפסקה סחט אדוארדו גררו פנדל כשמכבי תל אביב הייתה ביתרון 1:2, והחלוץ הקרואטי רצה לגשת לבעוט מהנקודה הלבנה. לצערו, דן ביטון ביקש לבעוט בעצמו וגם עשה זאת. את הניסיון הראשון שלו הוא בעט ברשלנות לידיים של שוער אלשקרט, ולמרות שכבש בבעיטה החוזרת, פריצה כבר התרגז עד מאוד על כך שלא איפשרו לו לבעוט את הפנדל השני. הוא אף סינן כמה משפטים לעבר הספסל, אולם חלק מהשחקנים הרגיעו אותו.

שחקני מכבי תל אביב סטיפה פריצה, מתן חוזז חוגגים. דני מרון
השחקנים הרגיעו את הרוחות. פריצה חוגג עם חוזז/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון אמר בסיום: "יש לנו כישרון לכבוש. היינו יותר תכליתיים מול השער וזה נתן לנו יותר הזדמנויות. עדיין פספסנו כמה מצבים, יכולנו לכבוש. פריצה, קניקובסקי וביטון כבשו והנהיגו אותנו היום. הם עזרו לנו לשחק יותר טוב. הראינו לאוהדים שאנחנו מסוגלים לכבוש שערים, ועכשיו נתמקד בליגה".

"במשחקים הקודמים הגענו למצבים ולא ניצלנו אותם, אני מקווה שהמשחק הזה ייתן להם ביטחון. הוא הראה כמה מהלכים, אנחנו רוצים לתת לו עוד הזדמנויות לבלוט, כי נזדקק לו".

גבי קניקובסקי הוסיף: "כיף לשחק. שמח שכבשתי ושנראינו יותר טובים. חוויה מטורפת לכבוש במכבי תל אביב. אנחנו צריכים לטרוף את המגרש, ושמח שהיום עשינו את זה. יש פה סגל חדש, אנחנו צריכים להכיר אחד את השני וזה ייקח קצת זמן. כל ניצחון נותן ביטחון ורעב להמשיך. שמח שהראינו לקהל את הכדורגל שהוא רוצה לראות. אני רוצה לעזור לקבוצה ולהמשיך להתפתח כשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully