וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: מסי, אמבפה וניימאר יפתחו יחד, זלאטן יעדר מול ליברפול

טריו הכוכבים של פ.ס.ז' ישתף פעולה לראשונה וצפוי לפתוח במשחק החוץ מול ברוז'. זלאטן הפצוע מחוץ לסגל מילאן מול ליברפול, מנור סולומון מחוץ לסגל שחטאר בשל יום הכיפורים

תקציר: לידס - ליברפול 3:0/ספורט1

מחזור הפתיחה של שלב הבתים של ליגת האלופות יינעל מחר (רביעי) עם שמונה משחקים בבתים א'-ד'. במוקד יעמוד הקרב בין אינטר לריאל מדריד בסן סירו, ובמקביל טריו הכוכבים של פ.ס.ז' צפוי לערוך הופעת בכורה במשחק החוץ אצל קלאב ברוז', ומנצ'סטר סיטי. גם ליברפול, מנצ'סטר סיטי, אתלטיקו מדריד ודורטמונד יחלו את הופעותיהן במפעל. מנור סולומון יחמיץ את המפגש של שחטאר דונייצק מול שריף טירספול בשל יום הכיפורים.

ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. רויטרס
שיתוף הפעולה שכולם חיכו לו סוף סוף מגיע. מסי/רויטרס

בית א'

קלאב ברוז' - פריז סן ז'רמן (22:00)

שלישיית הכוכבים של הצרפתים, הכוללת את ליאונל מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה, טרם זכתה לשתף פעולה על המגרש. במשחק הבכורה של הארגנטינאי במדים החדשים, הוא נכנס כמחליף במקום ניימאר ושיתף פעולה רק עם אמבפה. נגד אלופת בלגיה, הטריו הנוצץ צפוי סוף סוף לשתף פעולה בהתקפה, כאשר שני שחקני רכש נוספים מהקיץ, ג'ורג'יניו ווינאלדום ואשרף חקימי, גם כן אמורים לפתוח. ג'יאנלואיג'י דונארומה ערך את הופעת הבכורה בקבוצה ב-0:4 על קלרמון, אך עם חזרתו של קיילור נבאס מפגרת הנבחרות האיטלקי צפוי לשוב לספסל.

האצטדיון בברוז' זכור לטובה במיוחד עבור קיליאן אמבפה, שבמפגש האחרון בין הקבוצות בבלגיה הבקיע שלושער. שתי הקבוצות שיחקו זו מול זו בשלב הבתים גם בעונת 2019/20, והצרפתי כיכב ב-0:5 עם שלושה שערים תוך 22 דקות.

כך או כך, מאוריסיו פוצ'טינו מודה שהכוונה של פ.ס.ז' היא לפתוח עם מסי, ניימאר ואמבפה, טריו החלומות החדש. "זו בהחלט אפשרות", אמר המאמן כשנשאל על כך. מסי אף תורגל בהרכב לצד הברזילאי והצרפתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
יככב פעם נוספת מול ברוז'? קיליאן אמבפה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ר.ב. לייפציג (22:00)

פחות מארבעה חודשים לאחר ההפסד לצ'לסי בגמר, סגנית אלופת אירופה תחל את המסע לעבר גביע אירופה ראשון בהיסטוריה כשתפגוש את סגנית אלופת גרמניה. יחד עם פריז סן ז'רמן, הקבוצה של פפ גווארדיולה היא הפייבוריטית להעפיל לשלב שמינית הגמר, אך ר.ב. לייפציג היא לא משוכה פשוטה, שכן בשנתיים האחרונות היא התקדמה לשלב הנוקאאוט. הסיטיזנס מגיעים למפגש אחרי 0:1 לא פשוט על לסטר במסגרת המקומית, אך לקראת המפגש הקרוב למאמן הספרדי מצפה כאב ראש מבחינה הגנתית. צמד הבלמים, איימריק לאפורט וג'ון סטונס בספק גדול למשחק לאחר שלא היה כשירים מספיק כדי לקחת חלק באימון המסכם. הגרמנים החלו את העונה בצורה רעה ובמאזנם שלוש נקודות בלבד אחרי ארבעה מחזורי ליגה. אחרי שהפסידה בביתה 4:1 לבאיירן, הקבוצה של ג'סי מארש תקווה להתאושש ולספק הפתעה שתשנה לחלוטין את מאבק ההעפלה.

פפ גווארדיולה נשאל על ההפסד המאכזב של קבוצתו בגמר אשתקד, וסירב להגיד שמדובר בכישלון: "אנשים יכולים להגיד שנכשלנו אבל זה היה הישג נהדר. שיחקנו טוב בהרבה משחקים והפסדנו למתחרה גדולה".

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. Pedro Salado/Quality Sport Images, GettyImages
מחפש שער ראשון בקדנציה החדשה. גריזמן/GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

בית ב'

אתלטיקו מדריד - פורטו (22:00)

אלופת ספרד תחל את דרכה בבית המוות נגד פורטו, שבשנה שעברה הדיחה את יובנטוס והעפילה לרבע גמר ליגת האלופות. שתי הקבוצות, שהודחו אשתקד על ידי צ'לסי בדרכה אל התואר, יחפשו נקודות ראשונות שעשויות להתברר כקריטיות בהמשך. סטפן סאביץ' המורחק ייעדר אצל הקולצ'ונרוס, ובהתקפה צפויים לשתף פעולה אנטואן גריזמן ולואיס סוארס, כפי שעשו במשך עונה אחת בברצלונה. אנחל קוראה, שפתח בצורה נהדרת את העונה, ככל הנראה יאבד את מקומו בהרכב. מנגד, האורחת תחסר את השוער הארגנטינאי הפצוע, אגוסטין מרצ'סין.

ליברפול - מילאן (22:00)

הרוסונרי חוזרים לליגת האלופות לראשונה מאז עונת 2013/14, ודווקא במשחק הפתיחה הם פוגשים יריבה שמוכרת להם מיטב. האיטלקים זוכרים לרעה את המפגש מול הרדס בגמר ליגת האלופות 2005, שהסתיים ב-3:3 והפסד בדו קרב פנדלים לאחר שהובילו 0:3, אך הם הצליחו לנקום כעבור שנתיים ולנצח 1:2 בגמר האחרון שלהם. הקבוצה של יורגן קלופ מגיעה למשחק כפייבוריטית, כאשר שני הפצועים היחידים הם רוברטו פירמינו והארווי אליוט, שנפגע בצורה קשה נגד לידס במשחק הליגה האחרון. מנגד, סטפנו פיולי יחסר את זלאטן איברהימוביץ', שהספיק להיפצע פעם נוספת מאז יום ראשון, אז כבש את שערו הראשון העונה ב-0:2 על לאציו שהותיר את קבוצתו במאזן מושלם.

יורגן קלופ דיבר לקראת המשחק ונזכר באותו גמר בלתי נשכח באיסטנבול: "לא חשבתי לראות את המחצית השנייה כי חוץ מחדר ההלבשה של ליברפול, כולם חשבו שהמשחק הוכרע. המשחק הפך לאחת הסנסציות הגדולות אי פעם. יש לי עוד דברים בראש חוץ משני הגמרים, אך אם חושבים על קרב אירופי, ליברפול מול מילאן זה משחק שחייבים לצפות בו. מילאן לא הייתה כמה שנים במפעל אבל הם טובים בשנה וחצי האחרונות. הם התחילו טוב את העונה אז יהיה קשה". גם השוער אליסון התייחס לאותו ערב קסום מבחינת הרדס ואמר: "הייתה לי את הזכות לפגוש את אותם שחקנים וללמוד מהם, המשחק ההוא היה מדהים. גם עכשיו זה מעלה זכרונות. אותם שחקני ליברפול מהווים השראה עבורי ועבור כל הקבוצה.

שחקן מילאן זלאטן איברהימוביץ'. Emmanuele Ciancaglini, GettyImages
יפספס את המשחק הגדול. זלאטן/GettyImages, Emmanuele Ciancaglini

בית ג'

בשיקטאש - בורוסיה דורטמונד (19:45)

ארלינג הולאנד מחזיק בנתון מדהים בליגת האלופות, כאשר במאזנו 20 שערים במפעל אחרי 16 הופועת בלבד. הנורבגי וקבוצתו יפתחו את יום המשחקים נגד האלופה הטורקית, שתספק אווירה חמה באיסטנבול. לאחר ארבעה מחזורים במסגרת המקומית, המארחת מוליכה את הטבלה עם עשר נקודות, כאשר בכל המשחקים היא שמרה על שער נקי. בניגוד אליה, במשחקי השוורצגלבן נכבשים הרבה יותר שערים. בארבעה משחקי ליגה עד כה, לא פחות מ-22 שערים נכבשו במשחקי הקבוצה של מרקו רוזה. הגרמנים יגיעו עם לא מעט חיסורים, כמו ג'ובאני ריינה ותורגן הזאר, אך דונייל מאלן ומרקו רויס צפויים לפתוח לצד הולאנד. בחוד של בשיקטאש צפוי לפתוח אקס הצהובים, מיטשי בטשואי.

ספורטינג ליסבון - אייאקס (22:00)

משחק שקול צפוי בליסבון. ספורטינג אמנם מגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, אבל לא הפסידה בחמשת משחקי הבית האחרונים שלה באירופה. מנגד, ההולנדים לא הפסידו בשבעת המשחקים האחרונים ורוצים להאריך את הרצף. זהו המפגש הראשון אי פעם בין שתי הקבוצות.

ארלינג הולאנד שחקנה של בורוסיה דורטמונד. Joosep Martinson, GettyImages
המספרים המדהימים יימשכו? הולאנד/GettyImages, Joosep Martinson

בית ד'

אינטר - ריאל מדריד (22:00)

הבלאנקוס יגיעו לסן סירו אחרי החזרה המיוחלת לסנטיאגו ברנבאו שהסתיימה עם חמישייהלרשת של סלטה ויגו, ורוצה להמשיך את המומנטום מול אלופת איטליה שנחלשה משמעותית בקיץ. ויניסיוס שכיכב צפוי לפתוח וגם אדוארדו קמאבינגה בתמונת ההרכב אחרי הופעת הבכורה בסוף השבוע. מרסלו שנפצע נגד סלטה ייעדר. מי שמקווה להמשיך בכושרו הטוב הוא קארים בנזמה, שהודה היום שהוא כבר חולם על זכייה בכדור הזהב.

"זה חלום של כל שחקן", הודה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "בכל מקרה, טריו ה-BBC הוא היסטוריה. ויניסיוס והזאר שני שחקנים נהדרים ואנחנו רוצים לשחק טוב יחד. באופן אישי, אני נמצא בשיאי מבחינה פיזית ומנטלית".

קרלו אנצ'לוטי הצהיר כוונות כשאמר ש"אני לא יודע אם אנחנו הפייבוריטים לזכות בליגת האלופות, אבל אנחנו בהחלט רוצים להילחם על זה. זו בהחלט מטרה מבחינתנו".

שריף טירספול - שחטאר דונייצק (19:45)

קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
מכוון גבוה. בנזמה/רויטרס

משחקי הערב בשלב הבתים

בית ה'

ברצלונה - באיירן מינכן (22:00)
דינמו קייב - בנפיקה (22:00)

בית ו'

יאנג בויז - מנצ'סטר יונייטד (19:45)
ויאריאל - אטאלנטה (22:00)

בית ז'

סביליה - רד בול זלצבורג (19:45)
ליל - וולפסבורג (22:00)

בית ח'

צ'לסי - זניט (22:00)
מאלמו - יובנטוס (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully