וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישתפו פעולה לראשונה? מסי, ניימאר ואמבפה בסגל פריז למשחק בברוז'

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 11:31

שלושת הכוכבים הגדולים צפויים לפתוח יחד לראשונה במשחק החוץ בבלגיה בפתיחת קמפיין האלופות. וראטי (פצוע) ודי מריה (מושעה) בחוץ

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

האם ביום רביעי נחזה לראשונה בשיתוף הפעולה המפחיד בין ליאו מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה? שלושת הכוכבים הגדולים של פריז סן ז'רמן נכללים לראשונה יחד בסגל הקבוצה לקראת המשחק נגד קלאב ברוז' בפתיחת קמפיין ליגת האלופות (ד', 22:00). מי שלא נכלל בסגל הוא אנחל די מריה שמושעה מהמשחק הזה ומרקו וראטי הפצוע.

ליאונל מסי, ניימאר, קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
לא בטוח שבברוז' ישמחו לראות אותם מחר.. אמבפה, מסי וניימאר/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

כזכור, מסי רשם רק הופעה אחת כמחליף במדי פריז סן ז'רמן מאז שהגיע ובמשחק האחרון נגד קלרמון שוב לא היה בסגל כמו גם ניימאר משום שהשניים היו עם נבחרתם במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה. השלושה עשויים גם לפתוח בהרכב במשחק החוץ נגד הבלגים, שבמפגש הקודם נגד פריז בבלגיה חטפו 5:0 במשחק שבו כיכבו אמבפה ואיקרדי.

ג'ורג'יניו ויינאלדום, עוד אחד מהשחקנים שהצטרפו לקבוצה הקיץ, התראיין לתקשורת הצרפתית ואמר על הסיבה שבגללה עזב את ליברפול: "רציתי להישאר באנגליה, אבל לא קיבלתי את ההרגשה שהם רצו להשאיר אותי, מבלי להיכנס לפרטים. רציתי להתקדם הלאה. ברצלונה רצתה אותי ורציתי לחתום שם. אבל המו"מ לא צלח ואז הגיע ההצעה מפריז".

על הקבוצה הצרפתית: "יש שם פרויקט מדהים ואמרו לי שאהיה חלק ממנו. ההנהלה עשתה הכול כדי לשכנע אותי להגיע. המו"מ התקדם במהירות ופוצ'טינו ולאונרדו הבהירו לי שהם רוצים לבנות את אחת הקבוצות הכי טובות באירופה. הגעתי לכאן כדי לזכות בכל התארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully