וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק הבא? קנת' פאריד ייבחן בלוס אנג'לס לייקרס

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 9:29

השחקן בן ה-31, שלא שיחק באף קבוצה מאז 2019, ינסה להרשים את פרנק ווגל ועוזריו בתקווה לקבל חוזה בקבוצה של לברון ג'יימס וחבריו. ב-2014 הצטיין במדי נבחרת ארה"ב שזכתה במונדובאסקט

NBA 2K22 Official Gameplay Reveal Trailer/2K Games

לוס אנג'לס לייקרס ממשיכה לחפש חיזוק לקו הקדמי והלילה (בין שני לשלישי) דווח ב"אתלטיק" כי מי שייבחן בקבוצה בימים הקרובים הוא קנת' פאריד, שחקן הפנים בן ה-31 שהיה שותף לזכייה של נבחרת ארצות הברית במונדובאסקט 2014 ואף נבחר לחמישייה המצטיינית של אותו טורניר, אך לא שיחק בקבוצה מקצוענית מאז דצמבר 2019. פאריד יתאמן עם הקבוצה מעיר המלאכים בתקווה להשיג חוזה אצל אחת המועמדות הגדולות לאליפות ה-NBA.

ברזומה של הפורוורד/סנטר שמונה מלאות בליגה הטובה בעולם, רובן בדנבר נאגטס, כאשר הטובה ביותר שבהן הייתה ב-2013/14, אז קלע 13.7 נקודות והוריד 8.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. קבוצתו האחרונה של פאריד הייתה יוסטון רוקטס, שגם בה היה לא רע עם 12.9 נקודות ו-8.2 כדורים חוזרים בממוצע, אך הטקסנים לא השאירו אותו בעונה שלאחר מכן, ומי שכונה "המאנימל" (אדם-חיה) בזכות הנתונים האתלטיים האדירים שלו, יצא לגיחה בסין שנמשכה פחות מחודש ומאז הוא נותר שחקן חופשי.

קנת' פאריד, דנבר נאגטס, מעל עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
לא שיחק מאז 2019. קנת' פאריד בדנבר/רויטרס

הלייקרס מחזיקים בלא מעט שחקני פנים ותיקים. כזכור, דיאנדרה ג'ורדן הצטרף לאחרונה וגם דווייט הווארד חזר הקיץ ללוס אנג'לס, אך לאור גילם של השניים והסיכוי שיחוו פציעות במהלך העונה, ייתכן כי בקבוצה של פרנק ווגל יחליטו לעבות את הקו הקדמי בשחקן מנוסה נוסף כמו פאריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully