וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא באיירן מינכן לשעבר חשף: "אלאבה רצה לעבור לברצלונה"

אולי הנס התראיין במולדתו לקראת המפגש בין הבווארים לקטאלנים ושיתף: "שאלתי אם הוא רוצה לנהל משא ומתן מול הנשיא או מול מנהל פשיטת הרגל". על ברצלונה אמר: "פעם הייתה מודל עבורנו, היום ממש לא"

תקציר: ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן 4:1/ספורט1

לקראת המפגש המסקרן הערב (שלישי) בין באיירן מינכן לברצלונה במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת האלופות, נשיא הבווארים לשעבר, אולי הנס, העניק בראיון במולדתו וחשף פרט מפתיע בנוגע לדייויד אלאבה, שעזב הקיץ את מינכן וחתם בריאל מדריד.

כזכור, אלאבה סיים בקיץ האחרון את חוזהו במדי קבוצות נעוריו, ולבסוף חתם בריאל מדריד אחרי שהיה מבוקש במספר קבוצות, ביניהן ברצלונה. הנס סיפר כי בשיחה בין השניים האוסטרי אמר שזה "החלום שלו לשחק בברצלונה". הנשיא לשעבר סיפר כי שאל אותו אם הוא רוצה לנהל את המשא ומתן עם הנשיא או מנהל פשיטת הרגל".

אולי הנס (ימין) עם דיטר הנס. Alexander Hassenstein, GettyImages
ברצלונה כבר לא מודל עבור באיירן. אולי הנס/GettyImages, Alexander Hassenstein

כמו כן, הנס סיפר כי אצל מועדון הפאר הבווארי "ברצלונה הייתה הקבוצה שרצינו להידמות אליה, אך היום היא כבר בכלל לא מודל עבורנו", כאשר הוא מציג את הקשיים הכלכליים כסיבה לכך.

בנוגע למפגש עצמו, הונס הודה כי באיירן היא הפייבוריטית הברורה למפגש: "ברצלונה לא יכולה להציג יכולת שיא בגלל מכירה של שחקני מפתח ובעיות כלכליות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully