וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצמדה לפסגה: אברטון חזרה מפיגור וניצחה 1:3 את ברנלי

מי (54) העלה את האורחת ליתרון, אך קין (60), טאונסנד בשער מדהים (65) וגריי (66) הפכו בתום בליץ מהיר. הטופיז השתוו למנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וליברפול. איטליה: בולוניה ניצחה 0:1 את ורונה

אברטון - ברנלי 1:3/ספורט1

המחזור הרביעי בליגה האנגלית נחתם הערב (שני) בגודיסון פארק, כאשר אברטון הביתית גברה 1:3 על ברנלי בסיומה של מחצית שנייה מרתקת ונצמדה לפסגת הטבלה. באיטליה, המחזור השלישי נגמר ב-0:1 של בולוניה על ורונה.

אברטון - ברנלי 1:3

הקבוצה של רפא בניטס עלתה למקום הרביעי, ונצמדה לפסגה עם עשר נקודות, בדומה למנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ויריבתה העירונית ליברפול. עם זאת, הדרך לשם לא הייתה חלקה. אחרי מחצית מאופסת, בן מי הכניס את הטופיז להלם. בסיומו של מצב נייח מוצלח, הבלם נגח לרשת של ג'ורדן פיקפורד בדקה ה-54 וקבע 0:1.

באותו הרגע יתעוררו המארחים, ויצאו לבליץ של שלושה שערים תוך שבע דקות. זה התחיל בדקה ה-60, עם שער נוסף של בלם. הגבהה נהדרת של אנדרוס טאונסנד מצאה את מייקל קין, שנגח לרשת של האקסית וקבע 1:1. כעבור חמש דקות, טאונסנד עבר מתפקיד המבשל לכובש. שחקן הכנף קיבל את הכדור במרכז המגרש, פרץ קדימה ושיגר מחוץ לרחבה בעיטה מושלמת לחיבורים של ניק פופ. דמראי גריי חתם את תוצאת המשחק כעבור דקה כשלא התקשה במצב של אחד על אחד מול פופ. כאמור, בניטס וחניכיו ממשיכים בפתיחת העונה הטובה עם ניצחון שלישי בארבעה משחקים, בעוד המפסידה נמצאת מתחת לקו האדום עם נקודה אחת בלבד.

אנדרוס טאונסנד, שחקן אברטון. Chloe Knott - Danehouse, GettyImages
שער ובישול בדרך למהפך. אנדרוס טאונסנד/GettyImages, Chloe Knott - Danehouse

בולוניה - ורונה 0:1

הקבוצה של סיניסה מיכאילוביץ' המשיכה בפתיחת העונה הטובה שלה בזכות ניצחון ביתי נוסף. קשר נבחרת שבדיה, מתיאס סוואנברג, היה אחראי לשער היחיד במשחק שהגיע בדקה ה-79. הרכש הגדול של הקבוצה הקיץ, מרקו ארנאוטוביץ' האוסטרי, השאיר לחברו כדור, והשבדי בעט מחוץ לרחבה לרשת של לורנצו מונטיפו.

מתיאס סוואנברג חוגג עם שחקני בולוניה. Danilo Di Giovanni, GettyImages
פתיחה טובה לבולוניה. מתיאס סוואנברג/GettyImages, Danilo Di Giovanni

המנצחת עלתה למקום השישי עם שבע נקודות מתוך תשע אפשריות, בעוד ורונה עדיין מחפשת נקודה ראשונה העונה.

תוצאות המחזור באיטליה

אמפולי - ונציה 2:1
נאפולי - יובנטוס 1:2
אטאלנטה - פיורנטינה 2:1
סמפדוריה - אינטר 2:2
קליארי - גנואה 3:2
ספציה - אודינזה 1:0
טורינו - סלרניטנה 0:4
מילאן - לאציו 0:2
רומא - ססואולו 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully