וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: ישראל תארח אליפות עולם בספורט אולימפי

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 17:10

אליפות העולם בכדורמים נשים עד גיל 20 תתקיים בבריכה האולימפית במכון וינגייט בין ה-10 ל-16 באוקטובר. זו השתתפות ראשונה של הישראליות במפעל

לראשונה בישראל, משחקי אליפות העולם בכדור-מים נשים עד גיל 20 יתקיימו בבריכה הלאומית במכון ווינגייט שבנתניה. במשחקים יקחו חלק 16 מדינות: ספרד, איטליה, צרפת, יוון, רוסיה, הולנד, סלובקיה, הונגריה, ברזיל, סרביה, ארגנטינה, פרו, , אוזבקיסטן, גרמניה וישראל.

הקבוצות ינחתו בארץ ב-7 באוקטובר בשדה התעופה בן גוריון ויעברו בדיקות קורונה קפדניות בסיומן יועברו למלון בנתניה תוך שמירה על קפסולות, הקפדה על הנחיות קורונה מחמירות ועמידה בהנחיות התו הירוק. כרטיסים למשחקי האליפות ניתן לרכוש דרך אתר 'לאן' בהצגת תו ירוק.

נבחרת הנשים של ישראל בכדורמים. איגוד הכדורמים, אתר רשמי
בהצלחה לכולנו. נבחרת הכדורמים נשים של ישראל/אתר רשמי, איגוד הכדורמים

האירוע יתקיים במימון משרד הספורט, כאשר נותנת החסות הראשית לאירוע היא חברת מיטרוניקס, מובילה עולמית בתחום תעשיית בריכות השחייה, המתמחה בפתרונות לטיפול בבריכה התחרות בשיתוף עיריית נתניה עיר אשר חרטה על דגלה לקדם את הספורט בתחומיה ואירחה בשנים האחרונות תחרויות בינלאומיות מובילות במתקני הספורט שבעיר, לרבות במכון וינגייט.

האליפות מתקיימת בקונספט ירוק ואקולוגי, כך שהכרטיסים הם אלקטרוניים והאיגוד מתחייב לבצע מספר פעולות למען שמירה על כדור הארץ ירוק, אותם יחשוף האיגוד בהמשך.

יו"ר איגוד הכדורמים, רוטיל גלוסקא-כהן :"לראשונה, שמנו את ישראל על מפת הכדור-מים העולמית. אנחנו מעלים על נס את השמירה על כדור הארץ כך שאנו נחשוף בקרוב מספר פעולות שייושמו במתחם התחרות על מנת להעלות מודעות לנושא. "

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר :"אנו גאים כי אליפות העולם בכדור-מים נשים עד גיל 20 תתקיים במכון הלאומי וינגייט. נתניה חרטה על דגלה קידום מגוון ענפי ספורט ובמיוחד ספורט נשים. לאורך השנים האחרונות אירחנו בנתניה תחרויות בינלאומיות רבות, ביניהם אליפות אירופה בשחיה, תחרויות טניס בינלאומיות, תחרויות הסבב העולמי בגלישת גלים. אני מאחלת הצלחה לנבחרת ישראל ומזמינה את כולם להגיע ולעודד".

מנכ"ל מיטרוניקס, אייל טרייבר: "חברת מיטרוניקס, מובילה עולמית בתחום תעשיית בריכות השחייה, המתמחה בפתרונות לטיפול בבריכה ומציבה את מדינת ישראל בחזית הטכנולוגיה הרובוטית הגלובלית העולמית, מברכת את יו"ר איגוד הכדורמים, רויטל גלוסקא כהן, ואת מנכ"ל האיגוד, עמית אבנר, על פעילותם לקידום ענף הכדורמים בישראל וטיפוח קשרים עם הגופים הבינלאומיים העוסקים בענף הכדורמים בעולם. אנו שמחים וגאים לשתף פעולה עם האיגוד, ולהוביל ביחד את הדרך למימוש החזון לטיפוח וקידום תרבות הספורט בישראל. ספורטאים יקרים, אתם התגשמות הערכים המובילים אותנו ואת שיתוף הפעולה שלנו - ערכים של מצוינות, הישגיות, בריאות וחוסן, ועמידה באתגרים".

מנכ"ל משרד התרבות והספורט, רז פרויליך: "אני שמח על ההחלטה לארח את אליפות העולם בכדור-מים נשים לראשונה במכון הלאומי וינגייט. אט אט,ישראל הופכת לחוד החנית באירוח אירועי ספורט בינלאומיים גדולים בעולם. ברכות למארגני האליפות ואיגוד הכדור-מים על היוזמה לארח את הטורניר בסימן שמירה על כדור הארץ ירוק ואקולוגי. אאחל בהצלחה רבה לספורטאיות נבחרת ישראל ומאמין שבעזרת ערכי התחרות, הכבוד והחברות אשר קיימים בכן, תוכלו להשיג הישגיים בלתי רגילים".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully