וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר מינויה של מורן מסיקה-אידלמן למנהלת אתנה

ועדת האיתור של מכון וינגייט בחרה מחליפה למירב אולייניק, שכיהנה בתפקיד בשנה וחצי האחרונות: "אני רואה בתחום זה הזדמנות לצמצום פערים מגדריים בחברה הישראלית"

פלייר לינוי אשרם מסע"ת איגוד ההתעמלות/צילום: לילך וייס, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

מועצת תאגיד מכון וינגייט אישרה היום (שני) את מינויה של מורן מסיקה-אידלמן למנהלת אתנה, המרכז לקידום ספורט הנשים במכון וינגייט. בשנה האחרונה שימשה בתפקיד מירב אולייניק כממלאת מקום, לאחר פרישתה של עמרית ינילוב בתחילת 2020.

מסיקה אידלמן (41) מילאה לאורך השנים תפקידים בכירים בתחום הספורט, כמנהלת אגף הספורט במכבי ישראל וכממלאת מקום יו"ר איגוד ההתעמלות. בעבר, ניהלה את מחלקת הספורט בחברת כיוונים בעיריית באר שבע והייתה ספורטאית אתלטית בעברה.

מורן מסיקה-אידלמן מנהלת אתנה. יוסי טרבלסי, באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל,
תפקיד בכיר נוסף בתחום הספורט. מורן מסיקה-אידלמן/יוסי טרבלסי, באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל

מסיקה-אידלמן נבחרה על ידי ועדת האיתור של מכון וינגייט, בראשות מנכ"ל מכון וינגייט שי אברהמי, סמנכ"לית הכספים פני דרורי, מנהל היחידה לספורט הישגי דני אורן, וראש מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט עופר בוסתן, ששימש כמשקיף בוועדה.

יקי אנוך, ראש מועצת תאגיד וינגייט אמר לאחר החלטת הוועדה: "אנו מברכים את מורן מסיקה-אידלמן על מינויה למנהלת אתנה, ומאחלים לה הצלחה בתפקידה. אין לנו ספק כי הידע והכישורים של מורן יסייעו בידה להרחיב ולהעמיק את הפעילות הספורטיבית של ילדות, נערות ונשים בכל הרמות, ולהביא להישגים. אנו מודים למירב אולייניק, על תרומתה המשמעותית לקידום ספורט הנשים במשך השנה בה מילאה את תפקיד מ"מ מנהלת אתנה"

מורן מסיקה-אידלמן אמרה: "אני מודה מאוד על המינוי לוועדת האיתור בראשותו של מנכ"ל מכון וינגייט שי אברהמי ולמנהל הספורט והעומד בראשו, עופר בוסתן על הבעת האמון. אני שמחה ונרגשת לקראת ההזדמנות לקדם שינוי בתחום ספורט הנשים בישראל. יש לנו חלון הזדמנויות מעולה עם שותפות ושותפים רבים לנושא. אני רואה בתחום זה הזדמנות לצמצום פערים מגדריים בחברה הישראלית, כך שלכל ילדה, נערה ואשה תהיה אפשרות לקחת חלק פעיל בעולם הספורט, והזדמנות שווה לעסוק בכל ענף או פעילות בו תחפוץ. יש בכוונתי לחתור לחיבור בין כל הגופים העוסקים במלאכה חשובה זו, במסגרת פעילות שתופנה לכל הרצף הגילאי. אני רואה באתנה גוף מרכזי שיהיה אמון על ביצוע, יישום והטמעה של מדיניות ספורט הנשים תוך שימת דגש על ערכיות, מצוינות ומוגנות".

  • עוד באותו נושא:
  • אתנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully