וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי צפוי להיות כשיר למשחק מול ברצלונה, גנאברי בספק גדול

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 10:04

באיירן מינכן מתכוננת לשחזור המפגש מול היריבה, אותה היא רמסה 2:8 במפגש הקודם: החלוץ סובל מפציעה, אך צפוי לפתוח. קומאן יחליף את גנאברי, שנפצע והוחלף מול לייפציג. קוטיניו יפתח מול האקסית?

תקציר: ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן 4:1/ספורט1

באיירן מינכן תפתח את העונה האירופית עם משחק מסקרן מאוד בקאמפ נואו נגד ברצלונה (שלישי, 22:00). כזכור, המפגש הקודם בין השתיים ברבע גמר ליגת האלופות הסתיים ב-2:8 בלתי נשכח לבווארים. אלא שמאז אותו משחק היסטורי שנערך לפני קצת יותר משנה, השתנו הרבה דברים בברצלונה, ובעיקר לרעה.

ליאו מסי, לואיס סוארס ואנטואן גריזמן כבר לא נמצאים בקבוצה וקומאן יבנה על ההולנדים שלו - פרנקי דה יונג, ממפיס דפאי וגם לוק דה יונג המוחתם הטרי שעשוי אף לפתוח בהרכב בעקבות מכת הפציעות של הקבוצה בחלק הקדמי (ברייתוויט, אגוארו, פאטי ודמבלה). על פי ההערכות בספרד קומאן עשוי להפתיע עם הצבתו בהרכב של פיליפה קוטיניו, הברזילאי שכבש צמד עבור הבווארים באותו 2:8.

שחקני באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי לירוי סאנה תומאס מולר. RONNY HARTMANN/AFP, GettyImages
ברצלונה בכוננות ספיגה מהם. לבנדובסקי, מולר וסאנה/GettyImages, RONNY HARTMANN/AFP

באיירן מגיעה למשחק הזה בכושר אדיר אחרי שכבשה לא פחות מ-21 שערים בשלושת משחקיה האחרונים, כולל 1:4 ענק בחוץ על לייפציג, מי שאמורה להיות יריבתה הגדולה על התואר.

אלא שרגע לפני המפגש בקאמפ נואו, הבווארים סובלים מכמה פציעות שעשויות להיות קריטיות. סרג' גנאברי יחמיץ ככל הנראה את המשחק אחרי שנפצע והוחלף בניצחון על לייפציג. מי שעשוי להחליף את גנאברי בהרכב הוא קינגסלי קומאן, שבעצמו חזר אחרי פציעה. הצרפתי לא נכלל בסגל הנבחרת שלו בגלל כאבים בשריר הירך, אך חזר לאימונים ביום ראשון.

מי שעוד נפצע, אך צפוי לשחק הוא הכוכב הגדול רוברט לבנדובסקי. הסקורר הפולני הוחלף בדקה ה-59 מול לייפציג בגלל עומס על השריר, אך בבאיירן אופטימיים בנוגע לשיתופו של השחקן שהבקיע כבר שישה שערים בארבעה מחזורי הפתיחה של הבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully