וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל מייגן פוקס? קונור מקגרגור הסתבך בקטטה בטקס פרסי MTV

עודכן לאחרונה: 15.9.2021 / 17:29

לא ייאמן: המתאגרף האירי תועד כשהוא מתעמת עם הזמר משין גאן קלי לפני טקס ה-VMA, ואף השליך עליו כוס שתייה. האם זה בגלל סירוב לתמונה עם בת זוגו השחקנית?

קונור מקגרגור נעצר על ידי אבטחה בטקס VMA/טוויטר, laurademytrk

חובבי ה-MMA כבר רגילים להתפרעויות של קונור מקגרגור ולתקריות האלימות שלו בזירה, מחוצה לה ובחייו הפרטיים, אבל הלילה (בין ראשון לשני) גם חובבי המוזיקה התוודעו לצד האלים של לוחם ה-MMA, שהצליח להיקלע לתקרית אלימה גם באירוע חגיגי כמו טקסי המוזיקה של MTV.

לא ברור מה הצית את המהומה, אבל דבר אחד ברור: מספר אנשי אבטחה נאלצו להפריד בין מקגרגור (אלוף העולם לשעבר ואחד הלוחמים המפורסמים בעולם) לבין המוזיקאי משין-גאן קלי, אחרי שהשניים היו קרובים להחליף מהלומות.

מקגרגור נראה עצבני מאוד בסרטונים שהופצו, קילל את הזמר ואף השליך עליו כוס שתייה. בת הזוג של קלי, השחקנית מייגן פוקס (שאף הופיעה איתו בקליפים), פונתה במהרה על ידי אנשי ביטחון והורחקה מהאירוע.

ב-TMZ נטען שהמתיחות החלה אחרי שקונור ביקש להצטלם עם קלי ובת זוגו, ובקשתו נדחתה, ושקלי אף הדף ממנו את מקגרגור, דבר שהרתיח עוד יותר את האירי חמום המוח. לאחר מכן שניהם המשיכו כרגיל לטקס, ומשין-גאן קלי אף הופיע.

מייגן פוקס, VMA. GettyImages
הכל בגלל? מייגן פוקס/GettyImages
השחקנית מייגן פוקס והזמר משין גאן קלי. רויטרס
וזה, אגב, משין גאן קלי/רויטרס

מקרגור הכחיש בתוקף את הדיווחים. "כלום לא קרה, לא הייתי נלחם איתו, אני נלחם רק עם לוחמים אמיתיים, אנשים שבאמת יודעים להילחם, לא הייתי מרביץ לוונילה אייס קטן", אמר האירי, "אין לי מושג מי זה הבחור הזה, מעולם לא שמעתי עליו, לא יודע עליו כלום חוץ מזה שהוא היה עם מייגן פוקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully