וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד מנסים לצרף חלוץ: "רחוקים מאוד מהקבוצה שהייתה לנו"

13.9.2021 / 7:52

בן שמעון ושחקניו ירדו למקום האחרון בעקבות ההפסד 3:1 להפועל חיפה ובמועדון מודים: "צריך לחבר את החלקים, אחרת נהיה צרות". שחקן התקפה יגיע עד סגירת החלון?

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 3:1/ספורט1

דאגה גדולה במ.ס. אשדוד אחרי שהקבוצה צנחה למקום האחרון אמש (ראשון), בתום ההפסד הביתי 3:1 להפועל חיפה. "אנחנו רחוקים מאוד מהקבוצה שהייתה כאן בעונה שעברה", אמרו אתמול במועדון. "יהיה צריך לחבר כאן את כל החלקים, אחרת נהיה בצרות".

שחקן מ.ס. אשדוד פאהד באיו. לירון מולדובן
התקשה לתרום למשחק של הקבוצה. פאהד באיו/לירון מולדובן

המאמן רן בן שמעון התחייב אמש בתום המשחק שתהיה למ.ס. אשדוד קבוצה טובה גם בעונה הקרובה, כשהשחקנים החדשים ייכנסו לכושר וכאשר שחקנים כמו חמודי כנעאן, ננאד צבטקוביץ', טום בן זקן ואור אינברום יחזרו מפציעות וממחלות. בן שמעון הורחק אתמול על ידי שניר לוי, ששלף לו שני כרטיסים צהובים אחרי שבן שמעון רטן על כך שלוי לא הוסיף מספיק דקות בתוספת הזמן.

באשדוד קיוו להספיק לרשום את מתאוסיניו כדי שהוא יוכל להתלבש למשחק מול הפועל חיפה, אבל הקשר שהגיע מבית"ר ירושלים לא נכלל בסגל בסופו של דבר ויחל היום להיכנס לעניינים. צירופו של הברזילאי לא פותר את הבעיה של אשדוד בהתקפה, שם היא נותרה עם חלוץ בודד - פאהד באיו שאתמול החמיץ הרבה ולא תרם כמעט למשחק. בקבוצה ינסו לאלתר ב-36 השעות הקרובות אופציה לחלוץ, בשל העובדה כי יש שפע של קשרים בסגל וחסר עוד שחקן התקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully