וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמאבינגה הלהיב, בנזמה מתקרב לרונאלדו: ריאל מדריד חזרה בסטייל לברנבאו

הבלאנקוס חגגו את החזרה לאצטדיון הביתי עם חמישייה ועלו לפסגה. ויניסיוס הרשים ואפילו זידאן נכח ביציע. אנצ'לוטי: "כמעט הכול עבד טוב, האוהדים עזרו לנו מאוד"

תקציר: לידס - ליברפול 3:0/ספורט1

ריאל מדריד עלתה אמש (ראשון) לפסגת הטבלה בליגה הספרדית, בזכות ניצחון 2:5 על סלטה ויגו במשחק רווי אירועים. קארים בנזמה כיכב עם שלושער ובישול, אדוארדו קמאבינגה היה זקוק ל-6 דקות בלבד כדי לכבוש בהופעת הבכורה שלו וגם ויניסיוס עמד במרכז העניינים, לא רק בשל השער שהבקיע והיכולת הנפלאה שהפגין בהמשך ישיר לפתיחת העונה המעולה שלו. כל זה קרה בערב החזרה של הקבוצה מבירת ספרד לאצטדיון סנטיאגו ברנבאו המחודש, שבו לא אירחה מאז מרץ 2020.

החלוץ הברזילאי היה זה שהשלים את המהפך וקבע 2:3 אחרי שהבלאנקוס פיגרו פעמיים במשחק, ורץ אל תוך היציע כדי לחגוג עם האוהדים, שחיבקו ונישקו אותו כאילו שמגיפת הקורונה כבר לא מכה בספרד. השוטרים שהגיעו לאבטח בברנבאו נאלצו לחלץ את ויניסיוס בחזרה אל המגרש, השופט שלף לעברו כרטיס צהוב ובהחלט ייתכן שהליגה הספרדית תנקוט בסקנציות נגדו בעקבות המעשה חסר האחריות, שעורר ביקורות בתקשורת, ברשת החברתית ואפילו מצדו של המאמן קרלו אנצ'לוטי.

מי שישב ביציע ה-VIP באצטדיון וצפה בתצוגה המרגשת היה מאמנה של ריאל מדריד עד תום העונה שעברה, זינדין זידאן. בניגוד אליו, בדיווח נטען כי גארת' בייל ולוקה יוביץ' הפצועים לא הגיעו לתמוך בחבריהם.

אוהדי ריאל מדריד חוגגים שער עם ויניסיוס ג'וניור. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
מי זוכר את הקורונה. ויניסיוס חוגג בטירוף עם הקהל/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

למרות התוצאה המעודדת שהעלתה את קבוצתו לפסגה, לאנצ'לוטי יש גם סיבות לדאגה, שכן ריאל מדריד ספגה כבר שישה שערים העונה: "ברור שאנחנו חייבים לשפר את זה, המשחק הסתבך לנו. התגובה שלנו אפשרה שננצח, אבל אסור לנו לתת מתנות כאלה. חייבים להיות יותר מאוזנים. זו לא בעיה של איכות, אלא של הקרבה", אמר אנצ'לוטי.

על המשחק עצמו והחזרה לברנבאו הוסיף האיטלקי: "הראנו איכות רבה בהתקפה. כמעט הכל עבד טוב. זה לא היה מושלם. האצטדיון יהיה הטוב ביותר בעולם. היינו כאן לפי 15 ימים וזה נראה בלתי אפשרי. שיחקנו באווירה מיוחדת באצטדיון מיוחד, האוהדים עזרו לנו מאוד במשחק הזה".

"זה היה ערב מיוחד", אמר בנזמה לאחר המשחק, "האוויר עם האוהדים הייתה נהדרת. אנחנו צריכים את התמיכה של הקהל שלנו והם נתנו לנו אותה". החלוץ שפע מחמאות לחבריו ואמר על מודריץ': "מה יש להגיד? הוא אחד השחקנים הטובים בעולם ואני מקווה שהוא יישאר איתנו עוד הרבה שנים. קמאבינגה שחקן גדול, זה היה רגע מיוחד לכבוש בבכורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
מתקרב כבר למספרים של רונאלדו. קארים בנזמה/רויטרס

המספרים

* קארים בנזמה כבש את השלושער השישי שלו במדי ריאל מדריד, שלושה מתוכם בליגה הספרדית.

* ריאל מדריד כבשה חמישה שערים לפחות לראשונה מאז נובמבר 2019 (0:6 על גלאטסראיי באלופות).

* בנזמה, שעומד על חמישה שערים וארבעה בישולים כבר העונה, הפך לשחקן השני בתולדות המועדון שמעורב בתשעה שערים בארבעת המשחקים הראשונים של העונה במאה ה-21. כריסטיאנו רונאלדו עשה זאת בעונת 2014/15.

* בנזמה נכנס לטופ 10 הכובשים בהיסטוריה של הליגה הספרדית, עם 196 שערים. הוא רחוק 14 מהמקום התשיעי.

* 13 שערי הזכות שהבקיעה ריאל עד כה מהווים את פתיחת העונה הכי טובה של הקבוצה מאז עונת 2014/15.

* ויניסיוס כבר עומד על כמות השערים העונתית הכי גבוהה שלו בספרד, עם ארבעה כיבושים.

* בגיל 18 ו-306 ימים, אדוארדו קמאבינגה הוא השחקן השני הצעיר ביותר במאה ה-21 שכובש בהופעת הבכורה שלו בריאל מדריד בליגה, אחרי רודריגו שעשה זאת בהיותו בן 18 ו-259 ימים.

* הפעם האחרונה שבה סלטה ויגו הפסידה לריאל מדריד במשחק שבו כבשה תוך פחות מחמש דקות, הייתה ב-7 בדצמבר 1941.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully