וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן ממשיך לשבור שיאים: "למסי ורונאלדו אין שום יתרון עליי"

הכוכב השבדי של מילאן חזר מפציעה ארוכה ופצח בהצהרות אחרי השער שלו: "אני הכי טוב בעולם, החיסרון היחיד שלי שלא זכיתי באלופות"

זלאטן איברהימוביץ' לא מפסיק להדהים. הפנומן השבדי שחזר אמש (ראשון) לשחק כדורגל לאחר ארבעה חודשים בעקבות ניתוח שעבר בברכו, והוליך את מילאן לניצחון 0:2 על לאציו במחזור ההשלישי בסרייה A, שהותיר את הרוסונרי מושלמים. אנטה רביץ' בישל לרפאל לאאו את השער הראשון (45), כאשר זלאטן ניצל בישול נוסף של הקרואטי כדי לקבוע את תוצאת המשחק (67), זאת כאשר פרנק קסייה החמיץ מהנקודה הלבנה עבור המארחת (45+6).

כאמור, מילאן ניצחה את כל משחקיה עד כה בליגה האיטלקית, מה שמציב אותה במקום הראשון עם תשע נקודות לאחר שלושה מחזורים. היריבה לעומתה רשמה הפסד בכורה העונה בליגה והיא ירדה למקום השישי בטבלה.

באשר לזלאטן, הוא כמובן סיפור המשחק, כמעט כמו תמיד. בעצם השער שכבש הכוכב, הוא הפך לשחקן הראשון שכובש במשך 26 עונות שונות במסגרת הליגות השונות בהן שיחק - מ-1999 עד 2021. בעוד כחודש ימלאו לו 40, ונראה כאילו הוא לא הולך לשום מקום.

אולי כדי להוסיף עוד המחשה לגודל המאורע: זלאטן העלה לחשבון הטוויטר שלו תמונה מיוני לאחר הניתוח שעבר, בה נראות שתי ברכיו במצב לא טוב, ולצדה תמונה מאתמול, שמראה שאין דבר שיכול לעמוד בפני הרצון של השבדי.

שחקן מילאן זלאטן איברהימוביץ'. Emmanuele Ciancaglini, GettyImages
בלתי נגמר. זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages, Emmanuele Ciancaglini

זלאטן התראיין לתקשורת האיטלקית בסיום המשחק וסיפק ציטוטים שגרתיים מבחינתו: "אני לא מתגעגע לטקס נעל הזהב, אם כבר הטקס הזה מתגעגע אליי". הכוכב שלח חצים לכוכבים הגדולים של דורו, מסי וכריסטיאנו רונאלדו: "אין להם שום יתרון איכותי עליי. אם מדברים על התארים בהם הם זכו, אז כן - הם זכו בליגת האלופות ואני לא".

השבדי המשיך: "אני לא יודע מה הקריטריונים בהם משתמשים כדי לקבוע מיהו כדורגלן השנה, זה בגלל שאני לא אובססיבי לגבי זה. כשכולם עובדים, אז האינדיבדואל מרוויח מכך. שחקן לא יכול להצליח אם הקבוצה כולה לא בנויה כמו שצריך". לסיום הריאיון אמר זלאטן: "עמוק בפנים, אני באמת חושב שאני הכי טוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully