וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: מיקה כפרי ותמר שטיינברג אלופות אירופה לנוער

נבחרות ישראל ממשיכות להצליח בדגם פויל בחדש: כפרי (עד גיל 19) ושטיינברג (עד גיל 17) חזרו עם מדליות זהב, ארד ליואב ברזילאי (עד גיל 17)

כחודשיים לאחר שזכתה במדליית הארד באליפות העולם בדגם פויל, מיקה כפרי השיגה את מדליית הזהב באליפות אירופה עד גיל 19, בסיומה של תחרות צמודה. כפרי הובילה לאורך רוב התחרות, אבל התחילה את יום השיוטים האחרון כשהיא בפיגור אחרי הגולשת הצ'כית. שני שיוטים מושלמים, בהם סיימה במקום הראשון, העניקו לה את הזהב עם יתרון של ארבע נקודות על פני יריבתה.

"הייתה תחרות מצוינת" אמרה כפרי לאחר הזכייה. "ידעתי שהמדורגת שנייה מאוד קרובה אליי וזה היה קצת מלחיץ, אבל אני ממש שמחה שהצלחתי לנצח את שני השיוטים האחרונים ולהביא את המדליה הביתה".

הגולשת הישראלית מיקה כפרי. Giovanni Mitolo - Univela Sailing, אתר רשמי
"שמחה שהצלחתי להביא את המדליה הביתה". מיקה כפרי/אתר רשמי, Giovanni Mitolo - Univela Sailing

גם בקטגוריית הגיל הצעירה יותר (עד 17) הייתה מדליית זהב ישראלית והיא שייכת לתמר שטיינברג. הניצחון של גולשת הרוח הצעירה ממועדון שדות ים הגיע כשהיא לא שמטה אף נקודה, עם ניצחונות בכל שיוטי התחרות. שטיינברג היא גם אלופת העולם בדגם לשנת 2021. בקטגוריה עד גיל 15 זכו כפיר גפן במדליית הכסף ומאיה בראל בארד.

הגולשת הישראלית תמר שטיינברג. Giovanni Mitolo - Univela Sailing, אתר רשמי
ניצחה בכל השיוטים. תמר שטיינברג/אתר רשמי, Giovanni Mitolo - Univela Sailing

במקביל נערכה בקרואטיה אליפות אירופה (בוגרים ונוער) בגלשני קייט פויל, שם זכה יואב ברזילאי במדליית הארד בנוער. ברזילאי שמר על יציבות לאורך כל התחרות, כאשר הוא מסיים את כל השיוטים בעשירייה הראשונה, אך לא יכול היה לפולני ולרוסי, ששלטו בתחרות מהרגע הראשון.

גם באליפות הבוגרים הישג מרשים לגולשות מיה אשכנזי וגל צוקרמן, שהעפילו לחצי הגמר וסיימו במקומות 7 ו-13 בהתאמה.

שי בובר, יו"ר איגוד השייט בישראל: "תוצאות מצוינות לבנות באליפות אירופה בדגמי הפויל נוער. המעבר לדגם הפויל דורש רכש של ציוד וזה אתגר גדול עבור מועדוני השייט. לצד ההישגים, אנו צריכים את תמיכת המוסדות באגודות בסיוע רכישת הציוד".

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully