וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי על החילופים: "כשמקבלים שני שערים מוקדמים, זה מדאיג"

מאמן הפועל באר שבע הסביר את מהלכיו ב-2:2 הביתי מול הפועל חדרה. קורצקי כעס: "באר שבע לא צריכה עזרה מהשופטים". שכטר על ההחמצה בסיום: "אלוהים החליט הפעם שלא"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 2:2/ספורט1

בהפועל באר שבע יצאו מהמשחק הערב (ראשון) מול הפועל חדרה ברגשות מעורבים. הקבוצה של רוני לוי מצאה את עצמה בפיגור 2:0 מוקדם מול האורחת מחדרה, אך ערכה מספר שינויים והצליחה לחזור למשחק ולסיים ב-2:2 עם היריבה. בסיום המשחק הגיעו שחקני המארחת למספר הזדמנויות טובות ואף יכלה להכריע את המשחק, אך בסוף שתי הקבוצות חלקו נקודה.

רובי לבקוביץ' שוער הפועל חדרה עם מאמנו מנחם קורצקי. דני מרון
קיוו לנצח. קורצקי עם רובי לבקוביץ'/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי: "היה משחק מהנה לאוהדים, אבל אנחנו המאמנים פחות נהנים מלספוג. ספגנו שערים מאוד רכים, אבל הצלחנו לחזור נגד קבוצה מאוד טקטית ומאוד מאורגנת. אני מאמין שעם עוד קצת מאמץ ואמונה היינו מצליחים גם להשיג את שער הניצחון. נכנסנו למשחק הכי גרוע שאפשר, ולחזור ממצב כזה ל-2:2 זה בסדר, חבל שלא עשינו יותר מזה".

על חילוף שני שחקני ההגנה: "כשאני מקבל שני שערים זה מדאיג אותי, ולפעמים יש סיטואציות במשחקים שצריך להגיב עם החלטה מסויימת וזה מה שעשיתי".

איתי שכטר: "מצד אחד תחושת פספוס, מצד שני הראינו הרבה אופי היום. קיבלנו גולים קלים ברבע השעה הראשונה, אסור לקבל אותם ברמה הזאת. ידענו שחדרה תנסה להעניש אותנו בהתקפות מעבר. אני מאוד שמח על המחצית השנייה, חזרנו עם הקהל והאנרגיות. אין ספק שרצינו להתחיל פה עם ניצחון, אבל בכדורגל יש גם דברים כאלה. אהבתי לראות את הכוח והאנרגיות, יש קבוצות שבמצבים כאלה מאבדות את הראש. הראינו אופי, שחקני הספסל שנכנסו היו מצוינים. הכי חשוב שנהיה ביחד, הרמנו אחד את השני במחצית".

על ההחמצה בסיום: "רובי לקח לי נגיחה בשנייה האחרונה. אלוהים החליט הפעם שזה לא בשבילי, נחכה למשחק הבא. אני שמח שקיבלו אותי פה יפה, אני תמיד נותן את כל כולי למועדון שאני נמצא בו. אני צריך להיכנס עוד לעניינים, אני עברתי קורונה לפני שלושה שבועות. יש עוד שחקנים אצלנו שצריכים להיכנס לקצב ואני מאמין שבאר שבע תהיה קבוצה מצוינת השנה".

על רוקאביציה: "ניקיטה אחד החלוצים הכי טובים בארץ ויהיה סופר משמעותי עבורנו. נצטרך את כולם העונה".

עוד בוואלה! ספורט

גם היא מעדה: הפועל באר שבע חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול הפועל חדרה

לכתבה המלאה

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי: "זה פספוס מאד מאוד גדול. חבל על הגול המצמק שהחזיר אותם למשחק, החזיר את הקהל שלהם למשחק וגם גרם לשופטים לעזור לבאר שבע. אני חושב שהשריקה לעבירה במחצית השנייה הייתה מיותרת. אנחנו משחקים נגד קבוצה מצויינת וחבל על כל מיני שריקות קטנות שפגעו בנו. במצב של יתרון יצאנו לכמה מתפרצות שהיינו צריכים לסיים אותם אחרת. אני מאוד מעריך את השחקנים שלי, הם עשו עבורה נהדרת גם היום וגם שבוע שעבר. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה שיכולה לנצח משחקים כאלה ואנחנו נשאף לנצח משחקים כאלה".

שוער הפועל חדרה רובי לבקוביץ': "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה. הובלנו 0:2 בתחילת המשחק, ואני חושב שהיינו צריכים להיות קצת יותר חכמים. השער שהם הבקיעו הכניס אותנו ללחץ. אם היית אומר לי בתחילת העונה שניקח שתי נקודות ממכבי חיפה והפועל באר שבע הייתי לוקח את זה. אני שמח שעזרתי לקבוצה שלי, ואנחנו ממשיכים הלאה".

על האפשרות שההופעה שלו תזכה אותו בזימון לנבחרת: "כל הזמן שואלים אותי על זה. כשהמאמן יחליט, אז זה יקרה. זו בהחלט השאיפה שלי ואני מנסה להראות ולהוכיח שמגיע לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully