וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלדבאך והרטה השיגו ניצחונות בכורה, פרנקפורט שוב נותרה מתוסכלת

שטינדל כבש צמד ב-1:3 הביתי של מנשנגלדבאך על ארמיניה בילפליד, סרדאר עם צמד ב-1:3 של הרטה בבוכום, שטוטגרט חילצה 1:1 ב-10 שחקנים בפרנקפורט

תקציר ה-1:1 הביתי של איינטרכט פרנקפורט מול שטוטגרט/ספורט1

המחזור הרביעי בבונדסליגה הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם ניצחון הבכורה של בורוסיה מנשנגלדבאך - 1:3 על ארמיניה בילפלד. מי שעוד עשתה את זה היא הרטה ברלין, שנחלצה מהמקום האחרון עם 1:3 בבוכום. איינטרכט פרנקפורט עדיין ללא ניצחון, אחרי 1:1 ביתי מול שטוטגרט.

שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך לארס שטינדל. Frederic Scheidemann, GettyImages
חגג צמד. לארס שטינדל/GettyImages, Frederic Scheidemann

בורוסיה מנשנגלבאך - ארמיניה בילפלד 1:3

גלדבאך עם ניצחון ראשון העונה, והוא הגיע לאחר שהמארחת ניצלה היטב את המצבים שלה וכבשה בכל שלוש הפעמים שבעטה למסגרת היריבה. הקבוצה שסיימה בעונה שעברה מקום אחד מעל הקו האדום נקלעה לפיגור משער של לארס שטינדל (35), אך הצליחה להשוות שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה משער של מסאיה אוקוגאווה היפני. במחצית השנייה השלים לארס שטינדל צמד (69) ודניס זקאריה השוויצרי קבע 1:3 שלוש דקות לאחר מכן, כשאת שני השערים בישל פטריק הרמן.

בילפלד עם הפסד ראשון העונה לאחר שלוש תוצאות תיקו, והיא עדיין מחפשת את ניצחון הבכורה שלה. גלדבאך כאמור משיגה לראשונה העונה את שלוש הנקודות, והיא במקום השמיני.

עוד בוואלה!

באיירן מינכן הביסה 1:4 את לייפציג, 3:4 ענק לדורטמונד

לכתבה המלאה
שחקני הרטה ברלין חוגגים עם סואט סרדאר (שני משמאל). Joosep Martinson, GettyImages
נקודות ראשונות. שחקני הרטה ברלין חוגגים עם סואט סרדאר/GettyImages, Joosep Martinson

בוכום - הרטה ברלין 3:1

אחרי שלושה הפסדים, הרטה ברלין השיגה נקודות ראשונות בזכות הצגה של סואט סרדאר. הרכש משאלקה כבש שער יפהפה בדקה ה-37 והשלים צמד בחלוף שש דקות, כשהחלוץ הצרפתי החדש מיזיאן מאולידה חגג שער בכורה בדקה ה-78. סבסטיאן צולר רק צימק בתווך (59).

איינטרכט פרנקפורט - שטוטגרט 1:1

תיקו שלישי למארחת שלא הצליחה לשמור על היתרון מול 10 שחקנים של השוואבים. פיליפ קוסטיץ' כבש מול האקסית בדקה ה-79 והבלם האורח ולדמאר אנטון הכשיל את רפאל סנטוס בורה על סף הרחבה והשאיר את שטוטגרט ב-10 שחקנים בדקה ה-82, אבל המצרי עומאר מרמוש השווה שתי דקות לסיום והותיר את פרנקפורט מתוסכלת, במיוחד אחרי משקוף של בורה בתוספת הזמן.

תוצאות השבת:

באייר לברקוזן - בורוסיה דורטמונד 4:3
אוניון ברלין - אוגסבורג 0:0
פרייבורג - פ.צ. קלן 1:1
הופנהיים - מיינץ 2:0
ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן 4:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully