וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאניוק כבש, חוגי בישל פעמיים, שביעייה לרפאלוב ואנדרלכט

צ'ונבורי של קאניוק שמטה יתרון 0:3, ויסלה של חוגי חילצה 2:2 בתוספת הזמן, צפו ב-2:7 המרשים של אנדרלכט על מכלן

תקציר ניצחונה של אנדרלכט 2:7 על מכלן בליגה הבלגית/ספורט1

ליאור רפאלוב רשם היום (ראשון) 71 דקות פעילות ב-2:7 המוחץ של אנדרלכט בבית על מכלן. הקשר הישראלי הוותיק יצר מצבים וגם הפציץ כדור למשקוף בדקה ה-65, כשבשערים התחלקו שישה שחקנים שונים, אותם הוביל כריסטיאן קואמה עם צמד בבכורה בהרכב אחרי שהגיע מפיורנטינה.

גידי קאניוק כבש את השער השלישי של צ'ונבורי, כשזו נפרדה ב-3:3 ממואנג תונג יונייטד במחזור השני בליגה התאילנדית. צ'ונבורי הוליכה 0:3 עד הדקה ה-72, אבל ספגה שלושה שערים מאוחרים. קאניוק שיחק 90 דקות, ספג כרטיס צהוב והשער היה הראשון שלו בקבוצתו השלישית בתאילנד.

ליאור רפאלוב שחקן אנדרלכט. BSR Agency, GettyImages
חזרה טובה מהפגרה. רפאלוב/GettyImages, BSR Agency

* דור חוגי רשם עוד משחק מוצלח במדי ויסלה קרקוב, כאשר הפעם הצליח הישראלי לסייע לחבריו להציל נקודה במסגרת המחזור השביעי בליגה הפולנית מול לכיה גדנסק. שתי קרנות של חוגי (72 ו-90+7) מצאו את מיכאל פרידריך הצ'כי, שכבש פעמיים והציל נקודה לקרקוב, שסיימה את משחק הבית ב-2:2.

* אלי דסה השלים 90 דקות בניצחונה של ויטסה 1:2 בחוץ על ר.ק.ס ואלווייק. קבוצתו עם שש נקודות מתוך 12 ונמצאת במקום התשיעי בליגה ההולנדית.

* שון וייסמן השלים 90 דקות בהרכב ויאדוליד, שהפסידה במפתיע 2:0 בבית לטנריפה. זה היה הפסד שני ברציפות של היורדת והיא במקום התשיעי בליגה הספרדית השנייה.

* יונס מלדה נכנס בפתיחת תוספת הזמן כדי לנסות להכריע עבור גנט במצב של 2:2 מול 10 שחקנים של שרלרואה, אבל דווקא האורחת הבלתי מנוצחת כבשה בדקה ה-95 וניצחה 2:3. גנט רק במקום ה-14 בליגה הבלגית, עם שבע נקודות אחרי שישה משחקים.

* סינטאיהו סלליך נכנס כמחליף בדקה ה-89 בהפסדה של גנצ'לבירלי 2:0 לאנקרגוצ'ו בליגה השנייה בטורקיה. קבוצתו במקום האחרון עם נקודה אחת מתוך 12.

* בוריס קליימן פתח את העונה בליגה היוונית עם ניצחון ביתי 1:2 של וולוס על לאמיה. השוער הישראלי ספג בדקה ה-52, אחרי שקבוצתו הובילה 0:2.

* עידן גולן לא נכלל בסגל של וולונטאר, שניצחה 1:2 בחוץ את גז מטאן מדיאש בליגה הרומנית.

* אסף צור ישב על הספסל של אנורתוזיס פמגוסטה, שפתחה עונה בליגה הקפריסאית עם הפסד מפתיע 2:0 בחוץ לדוקסה, לה החלוץ הפיני בראט סאדיק כבש צמד.

* פאדי זיידאן שיחק 32 דקות כמחליף בניצחון החוץ של טורפדו קוטאיסי 1:2 על דילה גורי במחזור ה-23 בליגה הגאורגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully