וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעת הקיץ? מארק גאסול צפוי לשחק בג'ירונה מליגת המשנה בספרד

הסנטר בן ה-36 שצפוי להשתחרר מממפיס, שוקל קאמבק לקבוצה הקטלאנית שנמצאת בבעלותו, במטרה להעלות אותה לליגה הבכירה. מייק ג'יימס בדרך למונאקו

הביצועים של ים מדר במשחק ההכנה של פרטיזן בלגרד מול רדניצ'קי/מתוך עמוד היוטיוב של פרטיזן בלגרד

ההפתעה הגדולה של הקיץ בכדורסל האירופי: לפי דיווחים בספרד, מארק גאסול עשוי לחזור למולדת לעונת פרישה, אולם לא לברצלונה אלא דווקא לג'ירונה, שמשחקת בליגת המשנה.

גאסול פרץ לראשונה במדיה הקבוצה הקטלאנית שאת מדיה לבש בין 2006 ל-2008, וב-2014 הקים אותה לתחייה אחרי שהתפרקה והכריזה על פשיטת רגל. היא החלה את דרכה בליגה הרביעית בספרד ונמצאת בעיצומם של ניסיונות לחזור לליגה הבכירה. לקראת עונת 2020/21 עלתה ג'ירונה לליגת המשנה בספרד, וסיימה את עונת הבכורה שלה שם במקום ה-14 עם מאזן של 14 הפסדים לעומת 12 ניצחונות.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס מארק גאסול. Douglas P. DeFelice, GettyImages
ההפתעה של השנה? מארק גאסול/GettyImages, Douglas P. DeFelice

אם גאסול אכן יחזור לקבוצה, הוא ישמש על תקן נשיא-שחקן ויעשה ניסיון להחזיר אותה לליגה הבכירה רגע לפני שהוא פורש. כזכור, לאחרונה הודיע גאסול על פרישה מנבחרת ספרד, ולפי הדיווחים האחרונים בארצות הברית הוא אמור לסיים גם את קריירת ה-NBA שלו שארכה 13 שנה, ובמהלכה זכה באליפות עם טורונטו ב-2019, נבחר לשלוש פעמים לאולסטאר ונכלל פעם אחת בחמישייה הראשונה של העונה.

* עוד בכדורסל האירופי: לפי דיווחים ביבשת, מייק ג'יימס קרוב להצטרף למונאקו. הרכז הסורר שעדיין משתייך לצסק"א מוסקבה, מחפש דרך מילוט מהקבוצה שגם היא לא מעוניינת בו, והקבוצה הצרפתית שתשחק ביורוליג בעונה הקרובה עשויה לספק לו אותו, בתמורה לפיצוי שעשוי לטפס ל-300 אלף יורו. שחקן נוסף שעשוי לחתום בקרוב במונאקו הוא הפורוורד הוותיק וויל תומאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully