וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש באפליקציית Winner בסלולר: אזור ייעודי ללקוחות התחנות

כחלק משיפור מערך שירות הלקוחות בתחנות וקידום סביבה ירוקה, השיק לאחרונה הטוטו את האזור החדש באפליקציה הכולל מגוון פיצ'רים חדשניים: מידע המעודכן בזמן אמת על המשחקים והיחסים בתכנייה, אפשרות לבדיקה עצמית של הקבלות באמצעות סריקת טופס ברקוד, טיוטה דיגיטלית ועוד

כחלק מהשינויים שמבצעת לאחרונה המועצה להסדר ההימורים בספורט (טוטו) במטרה לייעל את הליכי המכירה ושיפור השירות בתחנות הטוטו, ומחויבותה הערכית לקידום התחום הסביבתי, הושק אזור ייעודי ללקוחות התחנות.

האזור החדש מציג את התחרויות, יחסי הזכייה העדכניים ביותר, ניחוש נכון ותוצאות לכל התחרויות המוצעות בתחנות. כמו כן האזור החדש מאפשר לייצר טיוטת טופס בנייד בטרם השליחה בתחנה וכולל גם אפשרות לבדיקת הטופס שנשלח בנייד תוך סריקת ברקוד.

יעל אלמור. יחצ,
יעל אלמור לאון, מ"מ מנכ"ל המועצה להסדר ההימורים בספורט/יחצ

רק לפני מספר חודשים, לקראת טורניר היורו, השיקה המועצה את האפליקציה הסלולרית החדשה והמתקדמת שלWinner המיועדת ללקוחות אשר מעדיפים לשלוח טפסים באופן דיגיטלי. האפליקציה החדשה מציעה מגוון של פיצ'רים חדשניים כגון: חיבור ביומטרי באמצעות זיהוי פנים וטביעת אצבע, מידע סטטיסטי משופר, המלצות של פרשנים וכתבי ספורט, אפשרויות לשיתוף טופס עם חברים וברשתות, ועוד. עתה משיקה המועצה אזור חדש באפליקציה ומשפרת אותה לטובת לקוחות התחנות.
האזור החדש יסייע ללקוחות ולבעלי התחנות בשיפור בהליכי המכירה והשירות בתחנות הטוטו.

השימוש באזור החדש אינו מצריך פתיחת חשבון והזנת אמצעי תשלום ומציע מידע עדכני בזמן אמת על המשחקים והיחסים. כידוע, תכניית המשחקים מודפסת מספר ימים לפני התחרויות, ולעיתים חלים שינויים במשחקים וביחסי הזכייה. האזור החדש באפליקציה אמור בין השאר לתת לכך מענה ולאפשר ללקוחות התחנות להתעדכן בשינויים, בעולם הימורי הספורט הדינמי. חידוש משמעותי נוסף באזור התחנות הוא במתן האפשרות ללקוחות ליצור טיוטת טופס דיגיטלי בנייד לפני השליחה בתחנה. מדובר בעצם בסימולציה שמאפשרת ללקוח עוד בטרם השליחה בתחנה לבדוק כי התחרויות מתאפשרות לשליחה ובמקביל לתכנן ולחשב את סכום הזכייה הצפוי של הצירוף. אזור התחנות החדש באפליקציה הוא פרי תהליך ארוך של אפיון ופיתוח בו היו שותפים אגף השיווק והקמעונאות של המועצה בראשות הילה בז'ז'ינסקי ואגף הטכנולוגיה ומערכות מידע בראשות אלי בן סימון.

האפליקציה זמינה כיום להורדה ללקוחות אייפון בחנות ה-App store ולמשתמשי אנדרואיד משרתי הטוטו המאובטחים.

יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט שבתאי צור. יחצ,
יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט שבתאי צור/יחצ

יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט שבתאי צור אמר כי "מדובר בפריצת דרך של ממש ובצעד ראשון משמעותי בתהליך הדיגיטציה של התחנות, והתאמתן טכנולוגית וסביבתית לעתיד. אין לי ספק כי האזור החדש באפליקציה יספק מצד אחד ללקוחות כלים דיגיטליים חדשניים עם כל המידע העדכני הדרוש להם על מנת לבצע הימור מושכל במידת האפשר, ומצד שני יסייע לבעלי התחנות בהליכי המכירה והשירות. חשוב להדגיש כי המהלך הזה הוא גם חלק מהמחויבות הערכית כיום של הטוטו לקידום התחום הסביבתי והשאיפה ליצור במידת האפשר סביבה ירוקה. ככל שיגבר השימוש באזור החדש באפליקציה כך יפחת הצורך בשימוש בנייר".

יעל אלמור לאון מ"מ מנכ"ל המועצה להסדר ההימורים בספורט אמרה כי "האזור החדש באפליקציה מהווה שדרוג של ממש בהליך השירות והמכירה בתחנות. מדובר בקדמת הטכנולוגיה הקיימת כיום בעולם ללקוחות התחנות. אנו בהחלט מאמינים כי בעלי התחנות והלקוחות יבינו במהרה את היתרונות הרבים שבאזור החדש וישתמשו בו באופן שוטף לשליחה מהירה ובדיקת הניחוש באופן פשוט ונוח. במובנים רבים הצגת מידע רחב המעודכן בזמן אמת ונגיש לכל הלקוחות גם משפר את יכולת הניתוח וקבלת ההחלטות שלהם בדרך לביצוע הימור מושכל במידת האפשר".

הילה בז'ז'ינסקי סמנכ"לית השיווק והקמעונאות במועצה להסדר ההימורים הוסיפה כי "האזור החדש באפליקציה לא נועד להחליף את הליך המכירה בתחנות אלא לשפר ולשדרג אותו באופן טכנולוגי. הוא נולד על רקע צורך ממשי של בעלי התחנות ולקוחותיהם לקבל מידע עדכני בזמן אמת על תחרויות ויחסי הזכייה המוצעים ומשתנים כל הזמן. אין לנו ספק כי המידע והאפשרויות שקיימים בו יביאו לשיפור הליך המכירה והשירות".

  • עוד באותו נושא:
  • טוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully