וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרביה נרגשת ודרוכה לקראת הגמר: "הלילה העולם עוצר מלכת"

התקשורת הסרבית מתכוננת לגמר אליפות ארה"ב (23:00, יורוספורט): "דג'וקוביץ' יוצא לדייט עם ההיסטוריה. מישהו יכול לדמיין שהוא יפסיד? זה פשוט לא יכול לקרות". קפלניקוב משוכנע: "יכול להיות שאף אחד לא יגיע אליו גם בעוד 100 שנה"

תקציר גמר טורניר סינסינטי 2021/ספורט1

התרגשות גדולה בסרביה לקראת גמר אליפות ארה"ב הערב (ראשון, 23:00, יורוספורט). נובאק דג'וקוביץ' שכבר אחראי לכמה פרקים בולטים בספר ההיסטוריה של הטניס העולמי, ניצב בפתחו של הישג עצום והיום במולדתו כל תשומת הלב של אוהדי הספורט תופנה לאצטדיון על שם ארתור אש בניו יורק.

בגיל 34, דג'וקוביץ' יהפוך הלילה לטניסאי שזכה בהכי הרבה תארי גרנד סלאם בסבב הגברים - אם רק ינצח את דניל מדבדב בגמר בפלאשינג. זה יהיה תואר הגרנד סלאם ה-21 בקריירה שלו ויתרה מכך, ניצחון יהפוך אותו לראשון מאז רוד לייבר ב-1969, שזוכה בכל תארי הגרנד סלאם באותה שנה. רוג'ר פדרר ורפאל נדאל - לשניהם 20 תארי גרנד סלאם - בוודאי כבר מכינים את הברכות המאולצות.

בסרביה ציטטו הבוקר בששון את טניסאי העבר יבגני קפלניקוב, שאמר: "אם דג'וקוביץ' יזכה הלילה בגרנד סלאם ה-21 שלו, יכול להיות שאף אחד לא יגיע אליו גם בעוד 100 שנה. ולזכות בארבעת טורנירי הגרנד סלאם באותה שנה? זה טירוף, במובן הכי טהור של המילה".

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
בדרך להתבודד בפסגה. דג'וקוביץ'/רויטרס

"המסלול של דג'וקוביץ' להפוך לנצחי", כתבו ב-B92 וסקרו את כל משחקי הגרנד סלאם שלו העונה. 27 משחקים, 27 ניצחונות, רגע לפני ה-28. ב-Delo הוסיפו: "המוטיבציה של נובאק בשיאה והערב יש לו דייט עם ההיסטוריה"

ב-Mozzartsport כתבו: "הלילה העולם יעמוד מלכת", והוסיפו: "מצד אחד אפשרות לעשות היסטוריה, מצד שני יריב שרוצה תואר גרנד סלאם ראשון. נובאק הולך על התואר ה-21 שלו ועל ארבעה תארים קלנדריים".

ב-Blic הוסיפו: "מישהו יכול לדמיין את נובאק מפסיד הלילה? יש כמה סיבות טובות מדוע זה פשוט לא יכול לקרות. במקום בו דג'וקוביץ' נמצא כרגע, אף אחד לא היה לפניו, וקשה להאמין שמישהו יגיע אליו בעידן הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully