וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מצליח למצוא קבוצה חדשה: אנדראס יאניוטיס הסתכסך עם סוכנו

שבוע אחרי שמכבי תל אביב התירה את חוזהו, השוער היווני לא מצליח לפתוח דף חדש. הסיבה המרכזית: מחלוקת עם הסוכן שגילה אותו

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

שבוע אחרי שהותר חוזהו במכבי תל אביב, אנדראס יאניוטיס מתקשה למצוא קבוצה חדשה. הסיבה העיקרית: סכסוך שהתגלע בינו לבין סוכנו וחברו הקרוב פרדראג ג'ורג'ביץ'. לפי דיווח ביוון, בין השוער היווני בן ה-28 לבין סוכן השחקנים ושחקן העבר הסרבי שורר נתק מוחלט בתקופה האחרונה, אחרי שנים של עבודה משותפת.

ג'ורג'ביץ', כוכב העבר של אולימפיאקוס, גילה את יאניוטיס כשהיה בן 19 והפך לסוכנו מאז ועד היום. הוא אחראי בין היתר למעברו לאולימפיאקוס, הקבוצה ממנה הגיע למכבי תל אביב בקיץ 2019.

שוער מכבי תל אביב אנדראס יאניוטיס. רויטרס
תקוע. יאניוטיס/רויטרס

בשבועות האחרונים הוזכר יאניוטיס כמועמד להצטרף לפנאתינייקוס ולקבוצות אחרות ביוון, אולם אחרי שהציג יכולת בינונית במדי אטרומיטוס אליה הושאל בעונה שעברה ממכבי תל אביב, הביקוש שלו לא גבוה. לפי הדיווח, כעת הוא פועל לבד בניסיון למצוא קבוצה חדשה, בתקווה שמגמת ההתרסקות שלו בשנים האחרונות תתהפך.

יאניוטיס הספיק לערוך שלוש הופעות ליגה בלבד במדי מכבי תל אביב, למרות שהגיע על תקן הבטחה גדולה ביוני 2019 עם חוזה לשלוש שנים. יאניוטיס אמור היה להפוך ליורשו של פרדראג ראיקוביץ', אולם הציג יכולת חלשה וראה את דניאל טננבאום הופך לשוער הבכיר של הצהובים על חשבונו. בקיץ האחרון שב לקרית שלום אחרי ההשאלה באטרומיטוס, אולם שחרורו - שאכן קרה בספטמבר - היה רק עניין של זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully