וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפתיחה הרעה של מכבי נתניה: מעמדו של אטפלד יציב

היהלומים נכנעו בביתם להפועל נוף הגליל ונותרו ללא ניצחון גם בתום המחזור השני, אבל בשלב זה אין במועדון דיונים על עתיד המאמן: "אין פאניקה"

תקציר ניצחונה של הפועל נוף הגליל 1:3 על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי נתניה נוצחה אמש (שבת) בביתה, 3:1 על ידי הפועל נוף הגליל, ואחרי שני מחזורים במאזנם של היהלומים נקודה אחת בלבד. אין ספק שקצב צבירת הנקודות ובעיקר היכולת הדלה, רחוקים מהציפיות של אנשי הקבוצה, אולם לצד זה אומרים במועדון: "אין פאניקה, אנחנו רק במחזור שני. זה כדורגל ודברים משתנים משבוע לשבוע".

עם זאת, לידי ביטוי באה גם אתמול מערכת היחסים העכורה בין המאמן ריימונד אטפלד לאוהדי הקבוצה, כשהמאמן ספג קללות רבות וקריאות "תתפטר, לך הביתה" לאורך רוב המשחק. למרות היכולת הדלה בשני משחקי הפתיחה של הליגה, מעמדו של אטפלד יציב כרגע ואין שום כוונה לעשות זעזוע בעמדת המאמן.

עדן קארצב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
רק עלה מהספסל, בינתיים. עדן קארצב/ברני ארדוב

במועדון מצפים לראות שיפור ביכולת השחקנים כבר בשני המשחקים הקרובים, בחוץ נגד בית"ר ירושלים ואחר כך מול הפועל חדרה, וכחלק מכך מקווים להשתלבות מהירה של שני שחקני הרכש עדן קארצב ופארפה גיאגון שאמורים לתת את חלקם בקישור. גיאגון נכנס כמחליף במחצית וקארצב שולב רק בדקה ה-73, ככל הנראה בשל העובדה שחזר ארצה ביום חמישי ממשחקה של הנבחרת הצעירה בפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully