וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נוף הגליל: "ניצחון גדול". ניסיון לצרף קשר ישראלי נוסף

העולה החדשה עם 4 נקודות מ-6 אפשריות אחרי הניצחון בנתניה: "זה בהחלט מעודד". אלטמן ובר כהן עדיין על הכוונת של הוכנבוים

תקציר ניצחונה של הפועל נוף הגליל 1:3 על מכבי נתניה/ספורט1

שביעות רצון גדולה בהפועל נוף הגליל אחרי הניצחון 1:3 על על מכבי נתניה בחוץ, אמש (שבת) במחזור השני בליגת העל. זה היה הניצחון הראשון העונה של העולה החדשה, שבגביע הטוטו לא הצליחה לעשות זאת. הצפוניים הגיעו לנתניה עם המון בעיות בהרכב, בעיקר בחלק האחורי. הבלמים הזרים גוטי ודייויד אקווה פצועים, דולב אזולאי התעלף אתמול בצהריים ופונה לבדיקות בבית החולים ופדרו סאס הוסט ממרכז הקישור, למרכז ההגנה. הבוקר יתבהר מצבו של אזולאי, כאשר ההערכות הראשוניות מדברות על התייבשות.

המאמן ירון הוכנבוים, נאלץ לאלתר ובסופו של דבר הקבוצה שלו ניצחה בעיקר הודות ליכולת הטובה של שחקני החלק הקדמי ולאחוזים גבוהים של ניצול מצבים.

ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל. ברני ארדוב
נאלץ לאלתר ויצא המנצח הגדול. הוכנבוים/ברני ארדוב

"מה יש לדבר? עשינו ניצחון גדול", אמרו במועדון. "לנצח בצורה כזו את נתניה ועוד בחוץ, קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו, אז כמובן שאנחנו מרוצים. גם קצב צבירת הנקודות שלנו עם ארבע משש, בהחלט מעודד בשלב הזה של העונה".

בצוות המקצועי לא מסנוורים מארבע הנקודות שצברה הקבוצה בשני מחזורי הליגה הראשונים וממשיכים לחפש לפחות קשר ישראלי נוסף לחיזוק הסגל, עד סגירת חלון ההעברות ביום שלישי ב-19:00. שמותיהם של בר כהן ותומר אלטמן עדין על הפרק וביומיים הקרובים ייעשו ניסיונות לצרף לפחות אחד מהם לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully