וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבוריט צפוי להחמיץ את חיפה ובאר שבע. ואן לוון: "לא התחברנו"

11.9.2021 / 21:44

המגן השמאלי שנפצע במחצית הראשונה מול מכבי פתח תקוה יעבור צילום. המאמן מתוסכל, לוזון העביר מסר: "לא נחותים משום קבוצה"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

דאגה במכבי תל אביב: אנריק סבוריט שנפצע והוחלף במהלך המחצית הראשונה ב-1:1 המאכזב עם מכבי פתח תקוה, צפוי להחמיץ את המשחק מול אלשקרט בקונפרנס ליג ואת המשחקים מול מכבי חיפה והפועל באר שבע.

במכבי תל אביב עדיין לא יודעים להעריך מה חומרת הפציעה של המגן השמאלי הספרדי, אבל הוא ייבדק הלילה ואף יעבור צילום באיזור גיד האכילס והשריר שמעליו. סבוריט התלונן על רגישות במקום גם במהלך השבוע החולף, עוד לפני הפציעה, והערב כאמור מצבו הוחמר והוא הוחלף.

אנריק סבוריט, מכבי תל אביב מול לאמק בנדה, מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
זה לא נראה טוב. סבוריט/לירון מולדובן

דוידזאדה שקיבל לאחרונה זימון בכורה לנבחרת ישראל ואף רשם כמה דקות טובות בתור מחליף, ימלא את מקומו במשחקים קרובים. גם מתן בלטקסה שמתופקד לרוב כבלם, יכול לשחק כמגן שמאלי.

* בארמניה, יריבת מכבי תל אביב ביום שלישי אשקרט הפסידה 3:2 לאררט ירבאן במחזור השישי של הליגה המקומית. היא מדורגת במקום התשיעי והלפני אחרון בטבלה עם נקודה אחת בלבד בארבעה מחזורים.

גם פטריק ואן לוון התייחס בסיום למצבו של סבוריט ואמר: "הוא אחד השחקנים החשובים שלנו. עוד לא דיברתי איתו, אז אני לא יודע מה מצבו".

על המשחק אמר ואן לוון: "לא כך רצינו לפתוח את העונה. היו לנו כמה מצבים ויכולנו להכריע. היו לנו צירופים טובים בהתקפה במחצית הראשונה והשער הגיע ממהלך של שני שחקני הרכש שלנו, אבל לאחר מכן הרמה ירדה ונראינו פחות טוב. לא ידענו לשמור על יציבות לאורך מספיק זמן. אנחנו חייבים לדעת לנצל את המצבים שלנו בצורה טובה יותר. אני מקווה שעכשיו נתחבר יותר ונתגבש כקבוצה. יש לנו עכשיו סדרת משחקים קשה, שלושה משחקים חשובים ונתכונן בהתאם".

גבי קניקובסקי שהשלים משחק מלא בהופעת הבכורה בקבוצה אמר: "הרגשתי טוב בהתחלה כמו כל הקבוצה, אבל חבל על התוצאה. זה מאכזב. אני לא חושב שמשהו לא עבד, היינו צריכים לכבוש את השני במחצית הראשונה ומכבי פתח תקוה יצאה למתפרצות. ככה היא גם כבשה. יש פה סגל וייקח קצת זמן, אבל יש משחק כבר ביום שלישי ואנחנו כבר חושבים עליו. צריך לשכוח מהיום ולחשוב על המשחק הבא. צריך להתרכז במשחק הבא".

עוד בוואלה!

נקודה אחת בשני מחזורים: 1:1 למכבי תל אביב עם מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. לירון מולדובן
"חייבים לדעת לנצל את המצבים". ואן לוון/לירון מולדובן

בצד השני, מכבי פתח תקוה מעודדת מהנקודה. המאמן גיא לוזון סיכם את המשחק: "אנחנו אף פעם לא ממעיטים בערכנו, לא מגיעים נחותים מול שום קבוצה ובשום מגרש. באנו להשפיע, באנו ללחוץ מהדקות הראשונות. ידענו מתי הם באים מהאגפים, היינו ערוכים לכך. מבחינה התקפית השתחררנו לקראת סיום המחצית הראשונה ואז גם התחלנו לצאת קדימה ולגרום למכבי לסגת לאחור. המצב הכי טוב במחצית השנייה היה שלנו בדקה ה-90 וחבל שלא נכנס. ככה צריך להמשיך. אני מאוד אוהב את התלכיד שיצרנו, יש כאן שחקנים עם הרבה מאוד יכולות, אבל ברור לי שאנחנו צריכים להתחזק בעוד שחקן התקפה".

מוחמד עוואד שערך הופעת בכורה הוסיף: "בהתחלה היה לי קצת מוזר, אבל עם הזמן נכנסתי למשחק ואני שמח מהנקודה. חזרנו מפיגור, וזה לא קל בבלומפילד מול קהל כזה. יכולנו גם לנצח, אבל אנחנו שמחים מהנקודה. באתי לפה כי זה המקום הנכון עבורי. שנה שעברה היא כמעט הייתה בפלייאוף העליון והשנה אנחנו שואפים כמה שיותר גבוה. ראיתם שיש פה קבוצה שרצה, יוזמת ומגיעה למצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully