וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השד האדום נפרד: דג'מבה דג'מבה הודיע על פרישה בגיל 40

אקס מנצ'סטר יונייטד, ששיחק בהפועל תל אביב בעונת 2012/13, תלה את הנעליים אחרי שנתיים בהן לא שיחק. הקמרוני סיפר כי יתמקד באקדמיה במולדתו: "אעזור לצעירים לבנות קריירה מוצלחת"

מעטים האנשים שיכולים להגיד שהם שיחקו גם במנצ'סטר יונייטד וגם בליגת העל בישראל. אריק דג'מבה דג'מבה, שלבש את מדי השדים האדומים גם בגרסה האנגלית וגם בישראלית, הפועל תל אביב, הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 40.

הקשר הקמרוני הגיע לאולד טראפורד מנאנט בשנת 2003, אך התקשה להותיר חותם במועדון, ואחרי 20 הופעות בלבד עבר לאסטון וילה. בקיץ 2012, דג'מבה דג'מבה הצטרף למחזיקת הגביע הישראלית דאז, הפועל תל אביב, ושיחק במדיה במשך עונה אחת. הקשר ערך 28 הופעות בליגת העל וסייע לאדומים לסיים במקום השלישי בטבלה, אך בסיום העונה הוא עזב את ישראל והצטרף לפרטיזן בלגרד.

אמנם הקמרוני הודיע על פרישה רשמית רק עכשיו, אך למעשה הוא לא שיחק מאז 2019. קבוצתו האחרונה הייתה ואלורב בלאיג מהליגה החמישית בשווייץ.

אריק דג'מבה דג'מבה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
שיחק באולד טראפורד ובבלומפילד. אריק דג'מבה דג'מבה/קובי אליהו

דג'מבה דג'מבה, שערך 34 הופעות במדי נבחרת קמרון, סיפר כי הוא הולך להתמקד באקדמיית הכדורגל שבמולדתו: "אני יכול להגיד שאני רשמית פורש מכדורגל. יש לי אקדמיה בקמרון ואני הולך להתמקד בניסיון לעזור ולחנך את השחקנים הצעירים כיצד להפוך לשחקנים טובים יותר ואיך לבנות קריירה מוצלחת".

בעבר, דג'מבה דג'מבה התייחס לתקופתו במנצ'סטר יונייטד ואמר: "כולם מקבלים הזדמנות במהלך הקריירה, ואני בר מזל ששיתפתי פעולה עם השחקנים ששיחקתי איתם. עזבתי כי לא שיחקתי הרבה והעברתי לאסטון וילה, אבל היה קשה להיפרד כי יונייטד הייתה כמו משפחה שנייה עבורי. העזיבה בהחלט השפיעה על בריאותי הנפשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully