וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון לקראת הפועל חיפה: "לא צריכה לשחק טוב כדי להיות מסוכנת"

מאמן מ.ס. אשדוד לקראת המחזור השני בליגה (ראשון, 19:00): "לא מספיק לשחק טוב ולקבל מחמאות". בילו אמור לפתוח, אינברום שחלה בקורונה ייעדר. טורה צפוי לפתוח אצל האורחת

מחזור 2הסתיים12/09/2021
מ.ס. אשדוד
  • עגייב (90, פנדל)
3:1
  • (32) אוזבולט
  • (46) תורג'מן
  • (63) תורג'מן
הפועל חיפה
תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס אשדוד 1:2/ספורט1

מ.ס. אשדוד

מ.ס. אשדוד מיהרה לצרף ארבעה שחקנים ישראלים אחרי ההפסד במחזור הראשון להפועל תל אביב והיא עוד תצרף חלוץ זר בקרוב, כך שהסגל של רן בן שמעון עדיין לא מושלם. אבל מחר (ראשון, 19:00) מול הפועל חיפה רוצים בקבוצה שלוש נקודות אחרי שסיימו את המשחק מול הפועל תל אביב במחזור הראשון בטעם חמוץ. במחצית הראשונה בבלומפילד, אשדוד שיחקה טוב וסיכנה הרבה את השער של ארנסטוס שטקוס. בסוף היא יצאה בלי נקודה כשגם המחמאות לא הצליחו לשמח.

לקראת המשחק באצטדיון הי"א, תחסר אשדוד את אור אינברום שחלה בקורונה. עטאא ג'אבר, אחד מארבעת השחקנים החדשים שחתמו בקבוצה בשבועיים האחרונים, שהיה אמור לפתוח בהרכב, היה בעצמו חולה כל השבוע (לא בקורונה) וקרוב לוודאי שלא יהיה בסגל. קני סייף ואמיר עגייב שהגיעו אחרי הכנה לא אידיאלית לעונה הזו עשויים לשחק, אבל עדיין לא ברור אם זה יהיה בהרכב. עוז בילו בו תולים תקוות גדולות לעונה הקרובה, אמור לפתוח.

בן שמעון אמר לקראת המשחק מחר: "משחק חשוב. שיחקנו טוב מול הפועל תל אביב ולא לקחנו נקודות. לא מספיק לשחק טוב ולקבל מחמאות. הפועל חיפה זו קבוצה שלא צריכה לשחק טוב כדי להיות מסוכנת. אנחנו צריכים להגיע מוכנים כדי לצאת עם תוצאה טובה. השחקנים שהצטרפו אלינו הוסיפו לרמה שלנו ובאו עם מוטיבציה גבוהה. תהיה לנו קבוצה טובה מאוד העונה. אנחנו נצרף עוד שחקנים. אני מבטיח שתהיה לנו קבוצה שחושבת התקפה".

השוער יואב ג'רפי שימשיך להיות מעמודי התווך של מ.ס. אשדוד בעונה הקרובה, אמר לקראת משחק הבית הראשון העונה: "אנחנו מתרגשים לחזור למגרש הביתי שלנו. היה לנו מאזן טוב בבית בעונה שעברה ואנחנו רוצים לשמור על זה. אנחנו מתחזקים בשחקנים ועוד נתחזק. הקבוצה טובה ואני מקווה שנראה את זה בתוצאות. מבחינה אישית אשמח לחזור לסגל הנבחרת ולהמשיך את היכולת שלי מהעונה שעברה".

על הרצון לראות אוהדים במשחקי הקבוצה, אמר ג'רפי: "חשוב לנו לראות אוהדים. ראינו אותם בגדול מול קרבאח באירופה. אנחנו מאוד רוצים לראות קהל דוחף גם בליגה".

עוז בילו שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
באשדוד תולים בו תקוות גדולות. בילו/לירון מולדובן

עוד בוואלה!

עטאא ג'אבר: "הייתי שווה קריירה בחיפה במיליון אחוז"

לכתבה המלאה

הפועל חיפה

אחרי התיקו המאופס מול מכבי נתניה, בהפועל חיפה ינסו לרשום ניצחון ראשון מחר. שחקני הרכש החדשים של הקבוצה לא יפתחו בהרכב, אך קווין טאפוקו ייכלל בסגל וצפוי לקבל דקות משחק ראשונות. הבלם אנתוני איז'וצוקוו עדיין לא נחת בארץ ועניינים בירוקרטיים מעכבים את הגעתו. במועדון מקווים שהבלם ינחת מחר כדי שישלים את הבדיקות הרפואיות ויחתום רשמית בקבוצה.

המאמן אלישע לוי צפוי לבצע שינוי בהרכב, כשסקו טורה צפוי להצטרף בקישור ללירן סרדל וסער פדידה. .

סקו טורה שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
השינוי המתוכנן. סקו טורה/לילך וייס רוזנברג

טריוויה

* 48 משחקים היו עד היום בין הקבוצות במסגרת הליגה הבכירה. המאזן: 14:18 למ.ס. אשדוד בניצחונות ועוד 16 תוצאות תיקו.

* בתשע הפעמים האחרונות בהן אירחה את הפועל חיפה בליגה, מ.ס. אשדוד רשמה רק ניצחון אחד (0:1 במאי 2019 משער של עוביידה חטאב) לעומת ארבעה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו.

* בפעם הקודמת שהקבוצות נפגשו במחזור השני של ליגת העל, אשדוד ניצחה 0:2 בחיפה בספטמבר 2014. אור אינברום, שכבש אז את השער השני, ולירן סרדל הם היחידים ששותפו אז (כמחליפים) ונמצאים גם בסגלי הקבוצות העונה.

* מ.ס. אשדוד קיימה העונה חמישה משחקים רשמיים, עדיין לא הצליחה לנצח וכבשה במהלכם רק שני שערים.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: אשדוד
קהל: 300

משחקי המחזור השני:

עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 2:0
מכבי נתניה - הפועל נוף הגליל 3:1
מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 1:1
מכבי חיפה - בני סכנין 1:2

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט1)

שני, 20:30: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully